• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Nieuwe receiver

xtian

Member
23 feb 2013
178
1
21
Intussen de Marantz geinstalleerd, staat nu rustig in te spelen. Het verschil is nu al hoorbaar, klank is veel warmer. Muziek klinkt heel puur, maar de sub lijkt wat "off". Straks nog eens hercalibreren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Is het met de Marantz mogelijk om via de Mediaserver (DLNA) door op de knop Play of enter te drukken, een volledige map muziek selecteren? Zodat deze gehele geselecteerde map kan afgespeeld worden, naar keuze in schuffle, random, enz..?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

xtian

Member
23 feb 2013
178
1
21
Is het met de Marantz mogelijk om via de Mediaserver (DLNA) door op de knop Play of enter te drukken, een volledige map muziek selecteren? Zodat deze gehele geselecteerde map kan afgespeeld worden, naar keuze in schuffle, random, enz..?
  Ik gebruik Airplay + heb ook de MacMini rechtstreeks aan de Marantz hangen : voor beide gebruik ik iTunes. Maar volgens de handleiding kun je via het GUI naar netwerkmappen (op NAS of pvc) navigeren, en de daar opgeslagen bestanden afspelen. Eerlijk gezegd heb ik dit nog niet geprobeerd, is mij te omslachtig... maar het moet blijkbaar kunnen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
De handleiding was daar niet duidelijk in wat betreft het selecteren van een gehele hoofdmap met onderliggende mappen. Bedankt voor de info.
 
Laatst bewerkt door een moderator: