• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Projector kopen

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.151
68
58
Ikke niet.:p
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    718,9 KB · Weergaven: 95
Laatst bewerkt door een moderator:

Spark

New Member
13 feb 2015
7
0
4
Ik denk dat het wel duidelijk is dat ik beter eem tv koop? Hier zal ik minder spijt vam hebben waarschijnlijk. Ik kan het budget nog wat verhogen maar dan nog. Dan kan ik tenminsye ook kijken met wat licht. Bedankt iedereen voor de reacties*
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Spark zei:
Ik denk dat het wel duidelijk is dat ik beter eem tv koop? Hier zal ik minder spijt vam hebben waarschijnlijk. Ik kan het budget nog wat verhogen maar dan nog. Dan kan ik tenminsye ook kijken met wat licht. Bedankt iedereen voor de reacties*
Ik zou ook voor de TV gaan in jou situatie. TV en series kijk ik nog steeds in de woonkamer op de TV. Enkel film en series zoals Games of Thrones en Band of Brothers kijk ik op de beamer.

Als je alleen woont is het misschien niet zo'n probleem om volledig te verduisteren, maar als je rekening moet houden met gezinsleden wordt het lastiger vrees ik.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Spark

New Member
13 feb 2015
7
0
4
Rekening houden met gezinsleden hoef ik niet, de kamer is op het derde verdiep, dn was vroeger de logeerkamer die ik nu dus verander. Maar ik zal inderdaad een tv kopen, bedankt voor de hulp iedereen!
 
Laatst bewerkt door een moderator: