Skank
Well-Known Member

Kohler plaatst slimme Alexa-speaker in douchekop
Kohler kondigt tijdens CES 2020 een douchekop aan met ingebouwde Alexa-speaker. Zo hoef je dus niet meer vanuit de badkamer te schreeuwen.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Neeje, véél te duur ;-) en denkelijk lang niet zo flexibel als vb Vera Plus. (die ook zeer zeker z'n tekortkomingen heeft! en nog veel werk aan is)![]()
Fibaro presenteert Home Center 3 tijdens CES 2020
Fibaro presenteert zijn nieuwe gateway tijdens CES 2020 in Las Vegas. Het apparaat wordt Home Center 3 genoemd.www.smarthomemagazine.nl
Iets voor Jan?
![]()
Nieuwe TP-Link Deco-meshrouters ondersteunen wifi 6
Fabrikant TP-Link heeft drie nieuwe meshrouters gepresenteerd tijdens CES 2020 in Las Vegas. Ze ondersteunen allemaal wifi 6.www.smarthomemagazine.nl
Hmm. Dat zal mss een van mijn 2020 projecten worden. Wifi uitbreiden naar hele huis. Nu heb ik enkel beneden. Op 1ste en vooral 2de is bereik slecht.
Dus nog even wachten tot de Wi-Fi 6 betaalbaar is en wat concurrentie komt van andere merken.
Ubiquiti ondersteunt geen WiFi 6 :-(Ik kan je absoluut ubiquiti aanraden
Erg mooi spul
Ubiquiti ondersteunt geen WiFi 6 :-(
Ik gok dat dit niet zal lukken met de huidige hardware. Ik vind het ook nog niet de moeite, maar ik snap dat mensen die nu willen investeren in nieuwe AP's, wifi 6 ondersteuning willen hebben.Komt mss nog?
Daar zal een reden voor zijn he
Ik zou nu ook nog geen wifi 6 doen
Iets te vroeg
Ik gok dat dit niet zal lukken met de huidige hardware. Ik vind het ook nog niet de moeite, maar ik snap dat mensen die nu willen investeren in nieuwe AP's, wifi 6 ondersteuning willen hebben.
Ik kan je absoluut ubiquiti aanraden
Erg mooi spul
ik wil hier toch ook een kanttekening bijzettenWil er toch een kanttekening bijmaken dat het wel een beetje geklooi is met de ubi controller. Een controller kost je ong. 200 euro, en veel heb je er niet aan, in tegendeel, je zit met een extra component in je netwerk dat je moet gaan managen etc..
Tegenwoordig zijn er toch wel een aantal alternatieven die er even goed uitzien en ook middels een poe kabel aan te sluiten zijn, bovendien zijn ze makkelijker in opzet en kosten ook nog eens minder.
Ook niet helemaal correctZou kunnen, maar je moet er wel nog steeds eentje hebben draaien, bij andere merken niet. Je moet er backups van maken, zorgen dat de firmware up to date blijft, enz enz...
jij hebt er eentje draaien op een rasberry pi, niet iedereen wil zich daarmee bezig houden..., en dat zou eigenlijk ook helemaal niet moeten.