• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Van Dune naar HTPC met XBMC

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
<blockquote data-author="StefaanD" data-cid="6932" data-time="1378997956">

Kom je dan met een Gigabyte Brix al niet een h
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Hummm je hebt helemaal gelijk, had daar even geen rekening mee gehouden. Dan ga 'k hier niet langer aandringen want van PC hardware heb 'k verder geen kaas gegeten
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Tis geen plug n apple play he
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Die Intel NUC heeft inderdaad ook geen SPDIF. Het zal dus echt zelf iets samen stellen worden. Misschien is een Zotac ZBox dan eventueel een optie, deze hebben over het algemeen wel een SPDIF uitgang.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Daarom dat ik ook op vorige pagina een voorstel heb gedaan
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Sam als je wil heb ik anders nu tijd om mee te zoeken
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
Eindelijk nog eens wat tijd om verder te zoeken... Met ons huwelijk dat er binnen 3 weken al is, is het nogal druk de laatste tijd...   Dit moederbord lijkt mij ook nog interessant te zijn:   http://azerty.nl/8-843-620727/asrock-ad2550-itx-moederbor.html   Als ik het goed begrijp, heb ik - indien dit moederbord ok zou zijn voor al mijn eisen (ik zou voor een Openelec systeempje gaan en Full HD en HD Audio zijn belangrijk) - enkel nog 2GB DDR3 Ram en een case. Of zie ik iets over het hoofd?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
Eindelijk nog eens wat tijd om verder te zoeken... Met ons huwelijk dat er binnen 3 weken al is, is het nogal druk de laatste tijd...   Dit moederbord lijkt mij ook nog interessant te zijn:   http://azerty.nl/8-843-620727/asrock-ad2550-itx-moederbor.html   Als ik het goed begrijp, heb ik - indien dit moederbord ok zou zijn voor al mijn eisen (ik zou voor een Openelec systeempje gaan en Full HD en HD Audio zijn belangrijk) - enkel nog 2GB DDR3 Ram en een case. Of zie ik iets over het hoofd?
Nevermind. Bovenvermelde kaart is qua beeld niet echt ok bij nader inzien. Nu back to work en later nog wat verder zoeken (SPDIF blijft een must).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Klopt MAAR PowerVR SGX545 grafische kaart? I dunno ze... Ik zou het toch maar eens checken op xbmc forum Ik vrees ervoor
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Nevermind. Bovenvermelde kaart is qua beeld niet echt ok bij nader inzien. Nu back to work en later nog wat verder zoeken (SPDIF blijft een must).
  Lol zoals ik zei Ik denk dat je gaat moeten kiezen tussen mijn opties hoor.. Niet veel anders mogelijk met de vooropgestelde eisen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
Hmmm die ZBOX toestanden vind ik allemaal spuuglelijk. Die Intel Nuc heeft dan wel een leuke behuizing maar geen SPDIF. Plus, zo goedkoop zijn die ZBOX'en en NUC ook weer niet. Dan kan ik evengoed voor mijn eerste gedacht gaan. Ik hoopte om voor 150
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Jup , de meeste zijn zonder SPDIF   Dan ga je inderdaad beter naar je eerste gedacht.. kom je wel wat duurder uit
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Denkend dat je openelec gaat draaien   Optie 1 geen 3D en geen HD audio   Maar als je openelec neemt zou ik persoonlijk echt intel gaan Anders windows   De A6 onder windows doet alles
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Als je zou gaan bestellen, waar dan?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
Allicht Azerty, al maakt het mij op zich weinig uit. Ben wel tevreden van de service van Azerty, vandaar dat ik daar altijd eerst ga kijken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Wanneer ga je bestellen? Mag ik anders iets meebestellen en dat je het mij opstuurt (kiala)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
Wanneer ga je bestellen? Mag ik anders iets meebestellen en dat je het mij opstuurt (kiala)
Nog geen idee. Ofwel net voor ons huwelijksreis, zodat alle componenten klaarliggen als ik terug thuis kom, ofwel meteen na de huwelijksreis. Ik wil gerust voor jou iets meebestellen, maar hoe er dan wel rekening mee dat het pas eind november ten vroegste zal zijn eer je het zal hebben (ongeacht het feit of ik het voor of na de huwelijksreis bestel).   Maar goed, eerst nog eens de juiste componenten bijeen zoeken. Wissel constant van Windows naar Openelec en omgekeerd. Windows lijkt mij iets makkelijker te zijn, aangezien je met Openelec toch nog altijd moet kijken voor bvb de audio uitvoer... 3D is voor mij geen must en zal er ook nooit komen, maar HD beeld en geluid daarentegen wel.
 
Laatst bewerkt door een moderator: