• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Video deurbellen

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Die armcrest is zo Amerikaans... Kostprijs om tot hier te krijgen gaat ook al tegen de 200 euro zitten omwille van tax & transport. Als Amazon het al wil versturen naar Europa. Support, indien noodzakelijk, zal allicht beperkt zijn tot de Amerikaanse markt.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Maar hij werkt wel !
Kostprijs 200 ? Toen ik keek was dit minder incl verzending
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
100 dollar op Amazon.com. Maar geen verzending naar Europa. Dus op die prijs moet je nog verzending + taks rekenen. Volgens deze site komt het rond de 152euro als ik 20 euro aan verzending reken.

Is ook enkel aan te sluiten via kabel, geen batterijen. Eufy heb je mogelijkheid tot beide.

Ik heb er net mijn deurbel afgehaald. Ik zie daar een netwerk draad zitten maar die is dus niet aangesloten aan mijn bel. Bel is op batterijen waardoor ze niet meer werkt nu. Dus wel gemakkelijk te fixen maar ik ben niet tevreden over de bel dus ik ga proberen mijn vrouw te overtuigen.. Jammer is wel dat onze bel mooi is verwerkt in ons huis nummer via een blauwe steen. Past dus wel in het geheel van ons huis...

Maar de niet aan gesloten is dus een netwerk kabel. Dus vrees ik dat er geen elektriciteit naar mijn bel gaat waardoor ik dus iets op batterijen ga moeten nemen. Geen Armcrest dus...
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
PoE bel?
ik dacht dat die armcrest dat ook had ;)

toon es foto van je blauwe steen?

Ik heb mn huidige bel ook ingekapt in de muur :(
Ik ga dit oplossen met een heel fijn "afdekplaatje"


edit: idd geen PoE mmm
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Dit is mijn huidige situatie..

JyIqXlE.jpg


Dus dit gaat moeten verdwijnen vrees ik. Wat uiteraard wel jammer is...
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Ik zou de steen afslijpen net boven de rand vd bel..
Zo kun je huisnummer behouden en dan eronder je nieuwe bel?

Als je eufy neemt, ben ik wel benieuwd naar je bevindingen en naar je integratie met HA
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Goh. Ik denk afslijpen en behouden een beetje raar gaat zijn. Maar is mss een optie. Eventueel er naast dan de bel zetten. Iets totaal nieuw voor nr is ook een optie. Plaatje waar de bel op komt dan met een nr. Sowieso is er een (veel te groot 🙄) gat achter de huidige steen met bel. Dus er moet iets voor komen. Enkel de bel zal goed afmeten worden.
 
Laatst bewerkt:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Dat gat achter die bel is toch maar een kabel?
Hoe groot is dat gat dan wel en waarvoor?
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Neen. Dat gat heeft een doorsnede van 5 cm. Waarom? Geen flauw idee. Daar net boven is dan een kleiner gat voor die netwerk kabel. Waarvan ik dus niet weet of die werkt en waar hij vandaan komt. Hangt ook geen fiche aan. Huidige bel is dus met een batterij en ik vermoed dat ze ofwel iets voorzien hebben voor later bel met camera te voorzien en dus netwerk kabel. Maar een normale electriteitskabel is er dus niet voorzien.. Zucht...
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Je kan die netwerkkabel toch gebruiken als voeding?
Mijn kabel voor de bel is ook maar een dunne...
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Yep. Kan ik proberen. Maar heb nu een eindpunt. Geen flauw idee waar het start 😳
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Nee. Nog beetje prijzen aan het vgl. Maar kost overal evenveel precies. Dus kan het gewoon bij Coolblue bestellen en heb het dag erna. Installeren is toch maar voor weekend. Juist eens checken wanneer ik vandeweek kan thuiswerken voor in ontvangst te nemen.

Maar Eufy maakt het meeste kans. De andere zijn duurder & abonnement kosten. Ik ga best ook voor battery powered.
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Skank

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Stap 1: Unpacking...

xTZQ7ln.jpg


rNXWxgn.jpg


Gezien dat ik vandaag moet werken zal het vooral bij stap 1 blijven vrees ik… Maar het is bijna weekend dus ik zal het hopelijk wel snel kunnen installeren :)
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Neen. Gisteren geen tijd gehad. Wel de hub al aangesloten en alles opgeladen. Dus hopelijk lukt het vandaag :)

Linken met HA gaat sowieso nog niet lukken want die kan ik dus niet bereiken :s
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Skank

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Neen. Gisteren geen tijd gehad. Wel de hub al aangesloten en alles opgeladen. Dus hopelijk lukt het vandaag :)

Linken met HA gaat sowieso nog niet lukken want die kan ik dus niet bereiken :s

Misschien eens HA opnieuw beginnen.. Gezien je backup problemen enz.. Ik denk dat je feitelijk bijna nog niks gedaan had in HA?
Mss ook dan een github enz voorzien.. heb je daar ook een backup