• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Video deurbellen

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Als je verder geen UniFi camera’s wil gebruiken dan is het inderdaad een serieus bedrag.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Als je verder geen UniFi camera’s wil gebruiken dan is het inderdaad een serieus bedrag.
Dan nog als ik dat wel wil...

Bij eufy heb je er direct voor die prijs de base erbij..
Diezelfde base gebruik je voor je cams..

Bij unifi moet je nog es 200 ophoesten
 

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
Unifi is gewoon duur als particulier, kijk maar naar de AP’s en switchen. Als ik van nul zou moeten beginnen zou ik ook nooit die deurbel kopen. Maar ik heb al camera’s en een CK2+, dus voor mij is dit de ideale oplossing.
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Stiibun

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.516
158
66
Zoals stiburn zegt eenmaal je in het ecosysteem zit ben je een vogel voor de kat :)
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Stiibun

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Unifi is gewoon duur als particulier, kijk maar naar de AP’s en switchen. Als ik van nul zou moeten beginnen zou ik ook nooit die deurbel kopen. Maar ik heb al camera’s en een CK2+, dus voor mij is dit de ideale oplossing.

Welke zou je dan wel nemen? Ik vraag me af wat ik best doe, toch de unifi, of voor die eufy gaan

Zoals stiburn zegt eenmaal je in het ecosysteem zit ben je een vogel voor de kat :)

Dat klopt niet helemaal zoals ik zei, ik zit ook al in het ecosysteem wegens switch, aps, usg ..
Maar ik heb nog geen cams.
Als ik die bel nu wil.. MOET ik een cloudkey kopen
 

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.516
158
66
Die eufy camms hebben wel een aantal sterke punten... ze werken 1 jaar op batterij, werken met lokale opslag, etc...

Krijgen trouwens ook een hogere waardering dan unify...

Dan is de eufy deurbel mischien toch te overwegen, en die dan later uitbreiden met eufy cams + je bespaard 200 euro op een Cloudkey... je krijgt dus meer voor minder geld, niet?

Tenzij mischien je gevangen zit in unify ecosysteem....What am i missing?

 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Die eufy camms hebben wel een aantal sterke punten... ze werken 1 jaar op batterij, werken met lokale opslag, etc...

Krijgen trouwens ook een hogere waardering dan unify...

Dan is de eufy deurbel mischien toch te overwegen, en die dan later uitbreiden met eufy cams + je bespaard 200 euro op een Cloudkey... je krijgt dus meer voor minder geld, niet?

Tenzij mischien je gevangen zit in unify ecosysteem....What am i missing?


En werkt met google en siri, en integreerbaar in home assistant.. de unifi straks mss niet met google en siri..
Ik weet niet of je iets mist.
Ik zoek de caveat.
Buiten dat ze niet bekabeld zijn...en dat ze op batterijen werken, en misschien gemakkelijk te "pakken" zijn.
en dat het chinees is...
Wat als die batterijen kapot zijn? Zijn da gewone, te vervangen?
I dunno hoe bereik is, de cams verbinden met de base..
 

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.675
207
73
Ik geloof er ni veel van, 1 jaar op de ingebouwde batterij ? Bij hoeveel keer aanbellen per dag ? Welke resolutie-instellingen etc.
Ik lees wel in de comments dat de battery-powered versie dus vb niet de pre-recording feature heeft. Ding begint pas te recorden bij het indrukken terwijl de non-battery versie blijkbaar op beweging +- 3 seconden op voorhand begint zodat je al iemand ziet komen toekomen.

Sowieso deurbellen op batterijen zijn voor mij altijd not done, zeker als je iets van kabel hebt liggen natuurlijk.
Heb je echt gene ellentrik ja dan kan het ni anders hé.
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Philip

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Ik geloof er ni veel van, 1 jaar op de ingebouwde batterij ? Bij hoeveel keer aanbellen per dag ? Welke resolutie-instellingen etc.
Ik lees wel in de comments dat de battery-powered versie dus vb niet de pre-recording feature heeft. Ding begint pas te recorden bij het indrukken terwijl de non-battery versie blijkbaar op beweging +- 3 seconden op voorhand begint zodat je al iemand ziet komen toekomen.

Sowieso deurbellen op batterijen zijn voor mij altijd not done, zeker als je iets van kabel hebt liggen natuurlijk.
Heb je echt gene ellentrik ja dan kan het ni anders hé.

Ik geloof het wel, reviews bevestigen het ook.
Al is het 2x per jaar valt dat nog mee.

Waar lees je dat van die prerecording?

Zijn het nu 2 soorten varianten van die bel, of is het toch 1 dezelfde (volgens mij wel?)
 
  • Vind ik leuk
Reactions: krikri

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Zijn het nu 2 soorten varianten van die bel, of is het toch 1 dezelfde (volgens mij wel?)
[/QUOTE]
Er zijn er 2.

 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Zijn het nu 2 soorten varianten van die bel, of is het toch 1 dezelfde (volgens mij wel?)
Er zijn er 2.

[/QUOTE]

Maar niet in BE te verkrijgen?
 

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.516
158
66
Ik geloof er ni veel van, 1 jaar op de ingebouwde batterij ? Bij hoeveel keer aanbellen per dag ? Welke resolutie-instellingen etc.
Ik lees wel in de comments dat de battery-powered versie dus vb niet de pre-recording feature heeft. Ding begint pas te recorden bij het indrukken terwijl de non-battery versie blijkbaar op beweging +- 3 seconden op voorhand begint zodat je al iemand ziet komen toekomen.

Sowieso deurbellen op batterijen zijn voor mij altijd not done, zeker als je iets van kabel hebt liggen natuurlijk.
Heb je echt gene ellentrik ja dan kan het ni anders hé.


Kan me niet uitspreken over dedeurbel, maar de camera’s gaan wel degelijk een jaar mee, meerdere mensen bevestigen dat op Amazon + ze leggen ook ui waarom dat zo is, en hoe ze het hebben getest,...
 

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.675
207
73
Waar lees je dat van die prerecording?
Gelezen op een review van een Amazon klant. Ik kan het wel geloven.Dat gaat een stuk meer verbruik geven, zeker als deze bel geen aparte "sensor" heeft om een nadering te triggeren. Als dit dmv continue beeld-analyze plaats zou vinden zijn je batterijen direct leeg...


>> Will motion detection with or without a human body trigger Alexa Routines? I want the porch light to turn on when motion is detected.

I actually didn’t like the item, due to the fact it wasn’t charging properly and it didn’t have the 3 second buffer recording. I returned it, after 2 weeks of testing it out.
Peter
· April 7, 2020

No, we are so sorry that it doesn't support.

EufyHome
Seller · April 8, 2020


Question:
I ordered the new doorbell, is it true that the 3 second prerecording is gone and no motion dedection? If so will it be added in the future updates?
Answer:
At the current stage, we are sorry that this product cannot support the 3-second prerecording. Please kindly note we have forwarded this request to our engineer and they will take this into consideration based on all customers' feedback. The voice of our customers helps shape our future products. This is a brand new product line, so we always carefully consider our customers' opinions. see less
EufyHome
Seller · February 17, 2020
 

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
Volgens mij kan je die met batterij ook aansluiten op de beltransfo (zie bij de beschrijving):
  • Dual Power Options: Half a year of coverage from one charge or non-stop power supply via a wired connection.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Volgens mij kan je die met batterij ook aansluiten op de beltransfo (zie bij de beschrijving):
  • Dual Power Options: Half a year of coverage from one charge or non-stop power supply via a wired connection.

Ewel dat dacht ik ook. die ziet er toch letterlijk hetzelfde uit. Ik zou wel zeker moeten zijn...

Lijkt me sterk dat ze daarvoor compleet nieuw product op de markt zouden zetten.

Es zien of die beschrijving ook bij de nl versie staat
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
En ja hoor: info van coolblue

Pluspunt:
Dankzij de oplaadbare batterij is de deurbel naast op de bestaande bedrading ook draadloos te installeren.

Kan dus beide.
Dat dacht ik al

Dan rest voor mij alleen de camera's feiten...
Die zouden wel op die base aangesloten moeten worden.
Of dat aan te raden is...
Tov wired... Not sure

Edit: zit net te bedenken. Als die op de bestaande wired bedrading zit de bel, waar slaat hij die beelden dan op?
Of ook op die base?
 

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Nog niks beslist ,aangezien er tegenwoordig altijd minstens 1 persoon thuis aanwezig is heb ik niet echt een camera beveiligingssysteem nodig.Dus ik heb nog effe tijd om wat rond te neuzen :p
Maar de Eufy cam en doorbell combo ziet er wel interessant uit en ook betaalbaar.Ik heb hier zeker geen high end gerief nodig.
 

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Blijkbaar,of in the cloud.
Kan je daar geen externe hdd op aansluiten ?