• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Video deurbellen

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Zou wel handig zijn moest je de data op de SD card kan overtrekken naar je server bv. Al dan niet automatisch..


Maar Eufy ziet er wel handig uit. Ga ik in het oog houden. Misschien iets voor met BF...
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Zou wel handig zijn moest je de data op de SD card kan overtrekken naar je server bv. Al dan niet automatisch..


Maar Eufy ziet er wel handig uit. Ga ik in het oog houden. Misschien iets voor met BF...

Dat kan vermoedelijk wel, overtrekken... eventueel met home assistant :p

Jake: BF-> Black Friday
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Damn it. Ga ik mss toch mij moeten verdiepen in die HA...
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Als je al in het ecosysteem zit van Google Assistant ga je toch beter niet voor Ring van Amazon?

Ik blijf mijn geld zetten op Eufy momenteel...
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Skank

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Als je al in het ecosysteem zit van Google Assistant ga je toch beter niet voor Ring van Amazon?

Ik blijf mijn geld zetten op Eufy momenteel...

Ik ook op Eufy,maar die Wuuk videobel zag er ook interessant uit.Maar jammer genoeg horen we daar niks meer van.:unsure:
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Wuuk is een kickstarter. Er zijn wel al enkele bellen geleverd maar volgens comments zijn er grote leverproblemen door oa Corona. Mensen die bel al hebben zijn precies wel positief. Maar probleem is dat er heel veel kritiek is omwille van de leverproblemen. Dus voor een deftige review is het nog even wachten vrees ik...

Maar in de weinige reviews dat ik wel kan vinden is het veelbelovend.
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Deze

Maar is dus crowdfunding... Uitlevering is wel begonnen. Dus misschien binnenkort wel verkrijgbaar via andere methodes...
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Skank

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Jawel. Je kan bestellen. Maar ze zijn nog aan het leveren van hun crowdfunding. Dus jij komt achteraan de lijst. Geen flauw idee dus wanneer het verzonden zal worden.