• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.735
420
98
Earth
<woltlab-quote data-link="https://home-theater.be/topic/24-wat-heb-je-zopas-gekocht/?postID=45107#post45107" data-author="Puttermansz"> Samen met mijn vriendin een huis gekocht in Varsenare!
263a.png
</woltlab-quote> nice, ik weet varsenare wel liggen
263a.png

ik ruik ook een dedicated nu
263a.png
?
<woltlab-quote data-link="https://home-theater.be/topic/24-wat-heb-je-zopas-gekocht/?postID=45092#post45092" data-author="Philip"> Nog beter zelf :D. Super, ga eens zien om er ook een paar aan te schaffen.
</woltlab-quote> Ik zoek nog een manier om via ab al mijn toestellen uit volledig te kunnen afsluiten, heb je een idee?
Kunnen die dingen waarop jij quote, iets aan/of schakelen dmv een ab harmony?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Skank zei:
Ik zoek nog een manier om via ab al mijn toestellen uit volledig te kunnen afsluiten, heb je een idee?
Kunnen die dingen waarop jij quote, iets aan/of schakelen dmv een ab harmony?
Nogmaals
1f609.png

Met een Osram plug kan je uw apparaten aan / uit schakelen via de Hue app.
Wil je dit ook met een Harmony afstandsbediening doen, dan heb je sowieso ook een Hue Hub nodig.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.735
420
98
Earth
Joske007 zei:
Nogmaals
1f609.png

Met een Osram plug kan je uw apparaten aan / uit schakelen via de Hue app.
Wil je dit ook met een Harmony afstandsbediening doen, dan heb je sowieso ook een Hue Hub nodig.
Mezelf even corrigeren.
Dus met mrt de hue app heb je geen hub nodig voor die osram plug?
steek jij dan gans je stekkerblok op 1 hub?

Ik zoek eenmanier om al mijn apparaten 6 stuks geen sluimerverbruik te hebben..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Focal sphear. Erg tevreden van!

 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.300
124
73
<woltlab-quote data-link="https://home-theater.be/topic/24-wat-heb-je-zopas-gekocht/?postID=45037#post45037" data-author="Joske007"> Helaas zijn er op dit moment nog geen Homekit plugs te verkrijgen, maar hoop dat daar in de toekomst snel verandering in komt zodat ik mijn bestaande set verder kan uitbreiden.
</woltlab-quote> de stuff van elgato misschien... ? EU versie dan wel natuurlijk
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Skank zei:
Mezelf even corrigeren.
Dus met mrt de hue app heb je geen hub nodig voor die osram plug?
steek jij dan gans je stekkerblok op 1 hub?

Ik zoek eenmanier om al mijn apparaten 6 stuks geen sluimerverbruik te hebben.
Zonder Hue hub, zal je Hue app niet werken om Hue lampen, ledstrips, plugs, enz... bedienen.
Lees je anders even hier in http://www2.meethue.com/nl-be/
Je kan al je audio/ videoapparaten dmv een stekkerblok op een plug koppelen om aan en uit te schakelen via de Hue app, enz....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.735
420
98
Earth
Joske, wist ik, vraag was of die plugs Bediend kunnen worden zonder hue hub maar met hue app? (Zonder harmony voorlopig)
Omdat je dit in je vorig bericht liet uitschijnen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.300
124
73
Joske007 zei:
yep, deze dus wel......maar helaas niet Hue compatibel
1f609.png
jamaar wat ist nu, eerst vraagt ge homekit compatibel en nu moet het al hue compatibel zijn - hue is licht stuff, geen stopcontacten, dus zie het nut niet waarom ze in het hue gamma ineens wall plugs gaan stoppen - gezien die functie aan/uit al in de lampen zelf zit?
1f914.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
<woltlab-quote>@Joske: leuk! Denk dat ik die ook eens ga bestellen. Ik denk dat deze plugs wel niet HomeKit compatibel zijn. Of ben ik verkeerd?
</woltlab-quote> Helaas zijn er op dit moment nog geen Homekit plugs te verkrijgen, maar hoop dat daar in de toekomst snel verandering in komt zodat ik mijn bestaande set verder kan uitbreiden.
ToothLess zei:
jamaar wat ist nu, eerst vraagt ge homekit compatibel en nu moet het al hue compatibel zijn - hue is licht stuff, geen stopcontacten, dus zie het nut niet waarom ze in het hue gamma ineens wall plugs gaan stoppen - gezien die functie aan/uit al in de lampen zelf zit?
1f914.png
Dus voor alle duidelijkheid
263a.png

Op dit moment zijn er bij mijn weten nog geen plugs te verkrijgen die zowel Hue als Homekit compatibel zijn.... en dat was volgens mij ook de vraag van BroodRooster.
De Osram plugs zijn Hue compatibel en dus perfect inzetbaar als stopconacten in het ecosysteem van Hue om apparaten taan / uit te schakelen
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.300
124
73
Ha ok, nu ben ik terug mee
263a.png
thx
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Puttermansz

Member
5 mei 2013
721
0
21
6796263_3.jpg

6796263_18.jpg
6796263_1.jpg

6796263_14.jpg

Plaats genoeg voor een dedicated, maar zal eerst de woonruimtes renoveren. (nieuwe vloeren, technieken, keuken, badkamer, ...) Ik vrees dat ik een paar jaar op men tanden zal moeten bijten
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Puttermansz zei:
Plaats genoeg voor een dedicated, maar zal eerst de woonruimtes renoveren. (nieuwe vloeren, technieken, keuken, badkamer, ...)
Ik vrees dat ik een paar jaar op men tanden zal moeten bijten
263a.png
Amaai, ziet er prachtig uit
263a.png

De zolder biedt alvast veel mogelijkheden om daar je HT in te richten
1f44d.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
Ziet er knap gelegen uit, mooi afgesloten en zeer mooie tuin al.
Op de foto's lijkt er ook niet zo veel werk aan de woning zelf? In elk geval een woning met veel potentieel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Knap en vooral groot en veel potentieel voor dedicated. Vrijstaand dus je kan de volumeknop goed open draaien
1f61b.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.118
324
113
Proficiat! Mooi hoor.
Ziet er ruim en rustig gelegen uit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.300
124
73
daarvoor noemen ze dat dan ook 'renoveren'....
1f914.png
 
Laatst bewerkt door een moderator: