Daarom staan er ook wielen onderAmai...geld moet rollen blijkbaar.![]()

Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Daarom staan er ook wielen onderAmai...geld moet rollen blijkbaar.![]()
Dat is nog niet zo gek hoor.Carrion zei:Na de reacties en een hoop opgezocht te hebben heb ik er toch voor gekozen om de raid 5 te laten voor wat het is en de 3 schijven apart te gebruiken.
Waarschijnlijk wel, want ik zie daar geen bordje ophangenSkank zei:Slapen jullie apaRt dan in de camper?
Slapen doen we al enige tijden apart, de rest is een heel ander verhaalSkank zei:Slapen jullie apaRt dan in de camper?
Den deze staat mischien ook in de aanbieding ?Joske007 zei:Dank je![]()
Tja, voor een Oled zal er op het dak nog een zonnepaneeltje moeten bijgeplaatst worden![]()
Daarom staan er ook wielen onder![]()
Een server sluit niet altijd mooi af als de stroom uitvalt. Die UPS dient eigenlijk enkel om een propere shut-down procedure op te starten.krikri zei:? Ups is toch voor zls de stroom uitvalt? Heb je de tv etc... dan ook op de ups hangen?
Als je NAS idle staat is dat niet zo een ramp, als hij toevallig data aan het wegschrijven is, wil je liever niet dat de stroom zomaar uitvaltJoske007 zei:Ik heb tot nu toe bij stroomuitval nog nooit een probleem bij mijn nassen in het verleden mogen ondervinden.
Ik zie het nut er eigenlijk niet van in, toch?