• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

welk goede tv merk full hd 4k

bart

Member
11 jun 2015
85
0
9
maar helaas ook enkel in curved uitvoering
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
bart zei:
maar helaas ook enkel in curved uitvoering
De curve is bij dit toestel echt wel subtiel aanwezig en valt zelfs niet op onder het film kijken.. Ik zie hem zelfs niet meer en stoort mij totaal niet :).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Zoek een tv voor mijn ouders en die LG 55EG910V staat mij wel aan! Bestaat ook groter en niet curved? Zijn er akties? Ilstino?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
de full hd oled heb je enkel curved en 55" , wil je groter of plat gaan moet je momenteel naar 4k , de ef950v dus gaan , volgende week eindelijk voorstelling van de nieuwe lg producten , normaal was dit vorige week maar door de plezante gebaarde mannen is dit niet doorgegaan
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
ilstino zei:
de full hd oled heb je enkel curved en 55" , wil je groter of plat gaan moet je momenteel naar 4k , de ef950v dus gaan , volgende week eindelijk voorstelling van de nieuwe lg producten , normaal was dit vorige week maar door de plezante gebaarde mannen is dit niet doorgegaan
Komen er interessante prijzen op de huidige modellen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
op de 4k modellen komt er een cashback van 500€

de eg910v nog niets van geweten buiten dat ze ermee gaan stoppen en enkel nog 4k oled gaan doen :s
 
Laatst bewerkt door een moderator: