• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Alien covenant
Ik was al wat getempered door de reacties , uiteindelijk viel hij nog mee maar zeker geen hoogvlieger
7,5/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.162
71
58
Net naar allied gezien ...dacht in het begin dat ga weer zo een flauwe vrouwenzever zijn maar hij heeft me toch gepakt...een film die u eens doet nadenken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Spiderman: Homecomming. 8.0! Ik heb enorm genoten van de film en vond het leuk dat ze spiderman gewoon introduceren zonder de overbodige uitleg...
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
demon zei:
Spiderman: Homecomming. 8.0! Ik heb enorm genoten van de film en vond het leuk dat ze spiderman gewoon introduceren zonder de overbodige uitleg...
263a.png
yes! Mee eens
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
Zonet Spectral op Netflix gezien. Verrassend goed eigenlijk. Leuke film voor als je eens niets op de planning hebt staan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

cinedream

Dealer
Dealer
21 feb 2013
66
4
12
Na weken en weken geen tijd meer te hebben gehad, gisteren Blade runner in 4K HDR gezien op de JVCZ1
263a.png
was een zeer fraai stukje nostalgie.
Op naar de nieuwe Blade runner zou ik zeggen, er liggen een hoop 4K films op mij te wachten maar ze zullen nog wad geduld moeten oefenen en ik ook vrees ik.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

A*Brand NewBox

CinéHome hifi & Home cinema
Dealer
3 jan 2016
891
79
42
Sint-Niklaas
www.cinehome.be
Bladerunner 2049 - 6/10
Was voor mij wel een tegenvaller. Maar dan vooral vanwege de inhoud. Visueel een parel. Geluid was ook top, maar de soundtrack was niets vergeleken met de originele Vangelis.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

A*Brand NewBox

CinéHome hifi & Home cinema
Dealer
3 jan 2016
891
79
42
Sint-Niklaas
www.cinehome.be
American Assasin - 8/10
Wow, heftige realistische actie genre The Bourne serie ... maar dan met een sterk scenario (zoals enkel de eerste films dat hadden).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.300
124
73
A*Brand NewBox zei:
Bladerunner 2049 - 6/10
Was voor mij wel een tegenvaller. Maar dan vooral vanwege de inhoud. Visueel een parel. Geluid was ook top, maar de soundtrack was niets vergeleken met de originele Vangelis.
Het is geen OST, maar eerder een echt 'sound' track..en die is wel fantastisch. Je kan dit dus absoluut niet vergelijken...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

A*Brand NewBox

CinéHome hifi & Home cinema
Dealer
3 jan 2016
891
79
42
Sint-Niklaas
www.cinehome.be
Nee inderdaad. Een filmscore kan je niet vergelijken met een 'sound-effect-track'. De eerste werd dan ook enorm gemist.
Beste van de nieuwe waren voor mijn part de verwijzingen naar de oude. Met zelfs een heel kort stukje van het oude muziekthema!
1f604.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.119
324
113
Life (2017) 5/10
Begon vrij goed, maar naar het midden waren het allemaal onlogische WTF momenten en naar het einde toe werd hij slechter en slechter vond ik.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
At World's End. Dat moet 1 van de meest absurde films zijn die ik in jaren heb gezien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
sandervdw zei:
At World's End. Dat moet 1 van de meest absurde films zijn die ik in jaren heb gezien.
Hehe, de hele Cornetto Triology is geweldig!
1f44d.png
Shaun of the Dead en Hot Fuzz vond ik zelf wel beide beter dan At World's End en als je ze nog niet gezien hebt zeker de moeite.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Cramer

Member
18 jan 2015
138
1
23
luckske zei:
Hehe, de hele Cornetto Triology is geweldig!
1f44d.png
Shaun of the Dead en Hot Fuzz vond ik zelf wel beide beter dan At World's End en als je ze nog niet gezien hebt zeker de moeite.
Grappig dat we net vandaag op't werk compleet uit het niets over deze films begonnen en dat iemand de noemer "cornetto triologie" liet vallen...komt dat nu op't forum ook terug
1f606.png
Maar eum, ik vond ze ook alle 3 wel geslaagd!
1f44d.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Hot fuzz was zeker goed.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.916
242
73
skoebiedoe zei:
Net naar allied gezien ...dacht in het begin dat ga weer zo een flauwe vrouwenzever zijn maar hij heeft me toch gepakt...een film die u eens doet nadenken.
Ik had die precies gemist, maar door de reclame van Telenet was ik benieuwd en heb ik hem ook maar binnen gehaald.
Vandaag gekeken en hij is inderdaad goed, ik kreeg het zelfs moeilijk op het einde
1f610.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
Cramer zei:
Grappig dat we net vandaag op't werk compleet uit het niets over deze films begonnen en dat iemand de noemer "cornetto triologie" liet vallen...komt dat nu op't forum ook terug
1f606.png
Maar eum, ik vond ze ook alle 3 wel geslaagd!
1f44d.png
Wat me trouwens enorm opviel in die film. 99% van de auto's daar zijn Opel Ampera's. Ook alle autoreclame gaat over de Ampera. Echt gigantische productplacement
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

A*Brand NewBox

CinéHome hifi & Home cinema
Dealer
3 jan 2016
891
79
42
Sint-Niklaas
www.cinehome.be
Victoria and Abdul - 8/10

Heel persoonlijke en gevoelige film over een norse bejaarde Britse koningin Victoria en haar verrassende vriendschap met een Indiase knecht.
Deze gebeurtenissen werden door de entourage van de koningin eerst tegengewerkt en later zo veel mogelijk uitgewist. Pas in 2010 kwamen de details aan het licht in de memoires van de knecht.
Zeer mooi geacteerd en geregisseerd (Steven Frears - Dangerous Liaisons) en nergens melig. De film houdt een mooie balans tussen vertedering, verontwaardiging en humor.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.162
71
58
De mummy met die kleine acteur daar.... : ben in slaap gevallen....zegt wel genoeg me dunkt.Tijd dat hem op pensioen gaat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
thor ragnarok: Ik heb ervan genoten! Zeer goede én leuke film
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator: