• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Hoe ouder Jackie Chan wordt, hoe beter ie eruit ziet of ligt da nu gewoon aan mij :p
 

A*Brand NewBox

CinéHome hifi & Home cinema
Dealer
3 jan 2016
891
79
42
Sint-Niklaas
www.cinehome.be
The Darkest Hour 7,5/10
Nee, geen horror. Portret van Winston Churchil bij het uitbreken van WOII (oh horror! hoor ik sommigen).;)
Garry Oldman kruipt in de huid van de Britse brompot met sigaar. Fantastisch acteur, maar het had toch wat tijd nodig om de Churchil zoals hij in mijn hoofd zat, erin te zien.
De film belicht een voor mij minder bekend aspect van de oorlog. Het vasteland wordt op enkele dagen tijd overspoeld door de Duitse troepen ... Groot Brittanië moet kiezen: terugvechten of een vredespact met Hitler en Mussolini sluiten. We kennen de uitkomst, maar als je de film mag geloven, heeft die keuze aan een zijden draadje gehangen.
Sluit mooi aan bij Dunkirk, maar hier geen soldaten in beeld. Achterkamertjes- en bunkerpolitiek, tot in de subway aan toe.
 
  • Vind ik leuk
Reactions: ToothLess

Cramer

Member
18 jan 2015
138
1
23
The dark tower 6/10 (niet te verwarren met bovenstaande)
Gezien de negatieve buzz hierrond lagen mijn verwachtingen niet hoog (boeken niet gelezen). Mcconaughey als slechterik werkt wel, Elba is degelijk maar al bij al gebeurt er toch te weinig om de film aan te raden. Ondertussen gelezen dat er gewerkt wordt aan een complete reboot in serievorm...
 

A*Brand NewBox

CinéHome hifi & Home cinema
Dealer
3 jan 2016
891
79
42
Sint-Niklaas
www.cinehome.be
The Post 7/10
Ja, die heb ik ook gezien, weekje geleden...
Zoals te verwachten een zeer degelijke film met enkele goede vertolkingen.
Niet echt iets wat je van je sokken blaast. Al is de conclusie, in deze tijden waar de leider van de 'grootste natie' de pers zonder verpinken van het verspreiden van 'fake news' beticht, wel een kippenvelmomentje.
 

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Aan Ted ben 'k zelf nooit toegekomen, past echt niet in mijn straatje. Sicario daarintegen, sterke film, sfeervol en mooie soundtrack. Denis Villeneuve is de laatste jaren toch één van mijn favoriete regisseurs geworden.
 

Carrion

Member
26 nov 2014
378
15
23
Black Panther (2018) - 8/10

Een van de beste Marvel films tot nu toe met een van de betere schurken, iets waar Marvel toch moeite mee heeft. Je kan je perfect inleven in de motivatie van de schurk, het is dus niet de typische slechterik die standaard slecht is zoals we vaker in Marvel films zien. De interactie tussen de verschillende personages zijn zeer goed uitgewerkt en vooral de interactie tussen Black Panther en zijn zus komt echt natuurlijk over alsof het echt broer en zus zijn. Ook de humor komt natuurlijk voort uit situaties ipv punchlines te gebruiken. Het was leuk om te zien dat hoewel er goed humor in voor komt dat men toch de serieuze zaken op een serieuze toon houdt, iets waar Thor: Ragnarok de mist in ging voor mij.

Star Wars: Episode VII (2015) - The Force Awakens - 7,5/10
Paul (2012) - 7/10
The Circle (2017) - 7,5/10
 
Laatst bewerkt:
  • Vind ik leuk
Reactions: Skank

Cramer

Member
18 jan 2015
138
1
23
Fantastic Mr Fox (2009: Leuke animatie/stop motion, Wes Anderson is toch een geval appart... 7.5/10
 

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Jigsaw

Mja,totaal overbodig na het zeven deel...
Waar de andere films me nog konden verrassen met de leuke opdrachten was zelfs dit ver zoek in dit deel. Om van de slechte acteerprestaties nog te zwijgen.

4/10
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
419
98
Earth
Tegen m'n zin Coco
Maar ooh ben ik mis. Wat een topper!!!! Lang geleden. 8,5/10
Echt must see!
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.116
324
113
Patser 6.5/10
Film was best wel ok, alleen kwam de montage wel erg druk over. Was waarschijnlijk wel de bedoeling om het over cocaïne gaat, maar het was een beetje teveel van goede vond ik.
Verder wel een ok filmke om Belgisch te zijn.
 

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Gisteravond in slaap gevallen op de bank en om 1 uur wakker geschoten.
Dan maar filmpje opgezet dat lang geleden was, LOFT.
Was weer volledig in het verhaal gezogen , vind het echt een dik filmpje.
8/10.
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.151
68
58
Streetfighter met Juan Claude van Damme (in zijne jonge tijd en Kylie Minogue ook. ;))