• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

Cramer

Member
18 jan 2015
138
1
23
The imitation game herbekeken. Wat blijft het toch een sterke film met een zeer sterke Benedict.
Helemaal top!
Eerste topfilm datk samen met men vriendin heb gezien, in de fantastische cinema van Aalter (rip) :(
Wat herbekijken betreft, doe ik ook amper...moet nog zodanig veel zien...
Toevallig Deadpool onlangs nog eens gezien en was toch heel wat minder leuk dan eerste (fantastische) keer, had mss beter wat langer gewacht :p
 

Carrion

Member
26 nov 2014
378
15
23
Vraagje, herbekijken jullie veel films?
Bemerkt dat mijn kinderen geen enkel probleem hebben om een film 10 keer te bekijken.
Voor mezelf echter merk ik dat ik max. 20% van alle films die ik kijk nog eens herbekijk, dan meestal ook pas jaren later. De films die ik 3 keer heb gezien zijn groote uitzonderingen en dan sprekn we al snel over tijdspannes van vele jaren...

Enorm veel eigenlijk :unsure:

Jurassic Park kijk ik praktisch elke maand wel een keer naar. Ook heb ik jaarlijkse rewatches van o.a. de Back to the Future trilogie, de Marvel films, de Harry Potter saga, de Star Wars films (behalve de prequels). En tussendoor nog wel een paar andere films die ik toch bijna elk jaar opnieuw bekijk.
 

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Ik wissel ook elk jaar af met de lotr trilogy en ander jaar herbekijk ik de hobbits terug.
 

Cramer

Member
18 jan 2015
138
1
23
Ik wissel ook elk jaar af met de lotr trilogy en ander jaar herbekijk ik de hobbits terug.
Ahja, voor de LOTR triologie maak ik ook wel een uitzondering wat betreft regelmatig herbekijken :p Wil zeker ook eens Inception opnieuw zien, in de ht deze keer. Zo zijn er nog wel een paar realiseer ik mij nu...aaaargh o_O
 

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Meestal zijn het inderdaad deze wat hier boven al aangehaald zijn wat ik herbekijk. Vooral eigenlijk installments met meerdere films - vaak ook omdat ik ze bekijk bij het uitkomen en er soms 1-2 jaar tussen de delen zit. Dan is het leuk om ze nog eens achter elkaar te kunnen bekijken.

Maar zo een goede doordenker is ook altijd leuk omdat je altijd wel iets nieuws opvalt.

Of soms ook als ze echt goed waren en ze bijvoorbeeld worden heruitgebracht in Atmos of 4K of dergelijke of als ik weer eens iets verandert heb aan mijn installatie - maar dat is meestal enkel bij films wat ik echt goed vond :D
 

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Wat herbekijken betreft, ja zeker kijk ik films opnieuw. Volgens WhatiWatch zit ik aan een herkijk percentage van 20-25% wat eigenlijk behoorlijk hoog is. Komt ook voor een deel dat ik net zoals Djaxx eerst een film als download kijk en als die goed is ik deze aankoop en nogmaals bekijk op Blu-ray.

Er zijn ook films die ik jaarlijks herbekijk, zekerheden zijn Once Upon a Time in the West, The Good, The Bad and the Ugly en The Last Mohican. Star Wars kijk ik ongeveer iedere twee jaar wel eens opnieuw. Firefly serie en de Serenity film eigenlijk ook om de twee jaar.

Tenslotte ook hier zo dat als er een nieuwe film uitkomt in een franchise dan gebeurd het wel eens dat ik de vorige films opnieuw bekijk.

djaxx djaxx , aha een mede My Movies gebruiker, dacht dat ik hier de enige was. Heb je ook reeds versie 2 getest?
 

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Wat herbekijken betreft, ja zeker kijk ik films opnieuw. Volgens WhatiWatch zit ik aan een herkijk percentage van 20-25% wat eigenlijk behoorlijk hoog is. Komt ook voor een deel dat ik net zoals Djaxx eerst een film als download kijk en als die goed is ik deze aankoop en nogmaals bekijk op Blu-ray.

Er zijn ook films die ik jaarlijks herbekijk, zekerheden zijn Once Upon a Time in the West, The Good, The Bad and the Ugly en The Last Mohican. Star Wars kijk ik ongeveer iedere twee jaar wel eens opnieuw. Firefly serie en de Serenity film eigenlijk ook om de twee jaar.

Tenslotte ook hier zo dat als er een nieuwe film uitkomt in een franchise dan gebeurd het wel eens dat ik de vorige films opnieuw bekijk.

djaxx djaxx , aha een mede My Movies gebruiker, dacht dat ik hier de enige was. Heb je ook reeds versie 2 getest?

Tweede versie heb ik geen weet van. Vind de app idd echt super. Ga versie twee eens bekijken, merci vo de info.
 

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Zit nu nog in een openbare beta status, maar zal binnenkort wel beschikbaar zijn in de App Store vermoed ik.

Skank Skank , My Movies, om je collectie bij te houden. Kan ook media afspelen of meta data aanmaken voor Dune en Mede8er maar heb het daarvoor nooit gebruikt.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
419
98
Earth
Zit nu nog in een openbare beta status, maar zal binnenkort wel beschikbaar zijn in de App Store vermoed ik.

Skank Skank , My Movies, om je collectie bij te houden. Kan ook media afspelen of meta data aanmaken voor Dune en Mede8er maar heb het daarvoor nooit gebruikt.

Ik herinner het mij nu ja.
Ooit gebruikt , maar gebruik nu emby icm
Dus geen nood aan
 

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.298
124
73
Voor ik aan the last jedi begin, eerst nog eens the force awakens herbekijken - da'k kan volgen ;-)
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.116
324
113
Three Billboards Outside Ebbing, Missouri (2017) 7.5/10
Ik was aangenaam verrast door deze. De 2 uurkes waren voorbij voor ik het wist.
 
  • Vind ik leuk
Reactions: ToothLess

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Terminator Genisys herbekeken. De eerste kijkbeurt vond ik hem nog ok. Deze keer ging hij me minder goed af. De actie is wel leuk maar de verhaallijn wat ver gezocht en bij momonten verwarrend. Ook vond ik De hoofdacteurs slecht gecast. 5/10
 

A*Brand NewBox

CinéHome hifi & Home cinema
Dealer
3 jan 2016
891
79
42
Sint-Niklaas
www.cinehome.be
Hier thuis worden films door de kinderen met regelmaat herbekeken. Gezien hun leeftijden van 7 en 10, zijn dat bijna uitsluitend animatiefilms. Maar dat is geen straf, dus kijk ik er regelmatig eentje mee. Jammer dat ze uitsluitend de Vlaamse versie willen zien, niet omdat ik de stemmen niet goed vind -wel integendeel: Roel Vanderstukken ìs Po de Drakenkrijger, bijvoorbeeld- maar wel omdat de soundtrack dan beperkt is tot Dolby Digital.
:confused:
Maar dus Kungfu Panda reeks, Sing, Inside Out, Big Hero 6, Madagascar 3, Trolls, De Kleine Prins, Zootropolis, Toy Story, Wall.E enz. zijn echt steengoede films die je surround setup van zijn beste kant kunnen laten zien!
Was ik Lego batman nog vergeten vermelden, 'beire'!.
 

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.516
158
66
Ja hier zijn ze 7 en 8. Naast animatie mogen ze ook wel eens kijken naar transformers ,the ninja turtels etc...
 

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
We hebben dit weekeinde weer eens heel wat films gezien:
1) Jumani: Welcome to the jungle: Leuke film, tijd ging vlotjes voorbij en verveeld niet. Het enige storende element vond ik toch wel Kevin heart zijn typetje.
2) Coco: Toen ik heb opzette begon ik te twijfellen of we deze toch niet al gezien hebben, maar Pixar heeft goed afgekeken bij de eerder uitgebrachte film, 'The book of life'. Zeer mooie film en mooi einde.
3) Paddington 2: Hugh Grant steelt de film en ik had graag nét iets meer klunsige beer gezien gehad :)