• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke serie volg je momenteel?

Force zei:
Terminator The Sarah Connor Chronicles. Een stuk van gezien vandaag. Is wel leuk...

Er zit iets tof in de soundtrack, The Terminator hearth beat zal ik het maar noemen...
daar hadden ze van mij veel meer dan 2 seizoenen van mogen maken!
2639.png
1f62d.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat lag hier al een paar jaren in de kast, te wachten - shame on me zeg! En wat een ferme muziek/sound! In een paar 'shots' uitgekeken - toppie: 8/10

10488_large.jpg

ToothLess zei:
Dat lag hier al een paar jaren in de kast, te wachten - shame on me zeg! En wat een ferme muziek/sound! In een paar 'shots' uitgekeken - toppie: 8/10

10488_large.jpg
Vooral het beeld/geluid uit 1 aflevering blijft me altijd bij: als ze dat eiland moeten bestormen waar de Japanners de berg bezitten, gewoon alles door de vleesmolen laten gaan... Kon voor mij toen gewoon doorgaan als een scène uit "Letters from Iwo Jima" .

Letters from Iwo Jima, nog niet gezien - merci voor de tip zie!

ToothLess zei:
Letters from Iwo Jima, nog niet gezien - merci voor de tip zie!
Ik kende het ook niet. Thanks!

Blijkbaar zijn er 2 films. Dezelfde strijd, maar dan bekeken vanuit het perspectief van de Amerikanen. Letters from Iwo Jima en Flags of our Fathers

Heb van gotham enkel ep1 nog maar gezien. Was er ni van omver geblazen maar 1 ep is natuurlijk veel te weinig om te oordelen. Ga ze eerst verder kijken.

Ben breaking Bad sz 2 aan het bekijken. Maar vind het wat eentonig worden...

Better Call Saul ook gezien, was wel goed.

Force zei:

Ik zit exact even ver. Gezien de goede kritieken ga ik er van uit dat het terug wat beter zal worden...

Force zei:

het wordt echt beter vanaf S02 hoor....

Momenteel volg ik Strike Back season 5

Sowieso al vreemd dat je better call saul bekijkt voor breaking bad gezien te hebben. Helemaal niet aan te raden eigenlijk.

Begonnen met vikings Hoeveel seizoenen bestaan er daar van? Welke is de laatste?

Skank zei:
Begonnen met vikings Hoeveel seizoenen bestaan er daar van? Welke is de laatste?
3 Seizoenen tot nu toe :).

Bekijk het als GOT Light
263a.png

Zelf momenteel deze twee aan het volgen;

• Strike Back seizoen 4 (eigenlijk seizoen 5 als je het 'prequel seizoen' van 6 afleveringen meetelt)
  • Killjoys

Back
Bovenaan