Ja serie op HBO Max IT, welcome to Derry, lang ma dan ook echt lang geleden dat ik 7 episodes gekeken heb op een weekend... kruising tussen Stranger things en From imoIT effectief van it?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Ja serie op HBO Max IT, welcome to Derry, lang ma dan ook echt lang geleden dat ik 7 episodes gekeken heb op een weekend... kruising tussen Stranger things en From imoIT effectief van it?
Gisterenavond de laatste episode van S5 gezien.Vandaag gestart met rewatch van Stranger things voor mijn zoon in de HT.
Wel fijn, ik heb stranger things nooit gezien in mijn HT dus is wel plezant, ook de eerste keer dat ik dit opnieuw zie en dan mijn zoon die nog niks gezien heeft ervan
We zijn bijna door S1 al op 1 dag, gaat goed zo
Ik hoop volgende week ergens het laatste seizoen te kunnen zien (die heb ik zelf ook nog niet gezien)