• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke serie volg je momenteel?

Ben eindelijk nog eens aan het voortkijken naar The Handmaid's Tale. Ik zit in seizoen 4, het is alleen jammer dat de laatste 3 seizoenen alleen maar op dvd te krijgen zijn.

Vandaag gestart met rewatch van Stranger things voor mijn zoon in de HT.
Wel fijn, ik heb stranger things nooit gezien in mijn HT dus is wel plezant, ook de eerste keer dat ik dit opnieuw zie en dan mijn zoon die nog niks gezien heeft ervan :-)
We zijn bijna door S1 al op 1 dag, gaat goed zo :-)
Ik hoop volgende week ergens het laatste seizoen te kunnen zien (die heb ik zelf ook nog niet gezien)

Ja, het geluid is echt goed in Stranger Things, er zitten meer atmos effecten in dan de meeste films.

Ik wil dit ook doen, gans opnieuw vanaf S1
Ook in de HT

Maar ben nu wel bezig met fallout; ook goeike :)

Stranger Things heb ik tot S3 gezien in mijn oude HT. Dat was top!

Nu naar Slow Horses aan het kijken. Net seizoen 4 uitgekeken en ik hou van deze serie. 40 minuten per aflevering en 6 afleveringen. Kijk super vlot weg op die manier.

Bij Stranger Things zit ik was vast bij S4. Eerst afleveringen van 1h15 en dan beginnen ze met episodes van 2h. Dat kijk ik er niet meer tussen zo net voor het slapen gaan 😅

Goh toch wel beetje dom van Netflix.
Episode is gedaan (we zitten S2 E 5 ondertussen) hij moet naar het WC dus ik duw op terug, eentje te ver en mijn keuze in het menu gaat zogezegd op stranger things staan, speelt die rotnest toch niet ineens enkele seconden van het nieuwe seizoen af...
IK WIL NIKS WETEN OP VOORHAND! fucking hell daar kan ik zo pissed van worden lol

Vandaag gestart met rewatch van Stranger things voor mijn zoon in de HT.
Wel fijn, ik heb stranger things nooit gezien in mijn HT dus is wel plezant, ook de eerste keer dat ik dit opnieuw zie en dan mijn zoon die nog niks gezien heeft ervan :-)
We zijn bijna door S1 al op 1 dag, gaat goed zo :-)
Ik hoop volgende week ergens het laatste seizoen te kunnen zien (die heb ik zelf ook nog niet gezien)
Gisterenavond de laatste episode van S5 gezien.
De zoon gaat het missen zei hem, we zijn zo goed als alle avonden alleen op zolder geweest :-)
Wat een zalige serie toch en wat een zalige tijd heb ik gehad met mijn zoon op zolder.
Volgende wat op ons lijstje staat is Monarch seizoen 2 eind februari, misschien dat ik ervoor nog Fallout ga zien met hem maar ik wil eigenlijk eerst dat S2 volledig uitgezonden is zodat we ook seizoen 1 en seizoen 2 kunnen bingen.

Ik vind het echt jammer dat het gedaan is, het komt imo niet vaak voor dat er series zo meenemend zijn, ong 10 jaar geleden gestart met het eerste seizoen om dan nu te eindigen, dat komt niet meer vaak voor...
Ik vond de end battle wel wat gerushed precies en hoe the fuck is de mind flayer ineens een vaste enemy, alle seizoenen wordt hij weergegeven als een soort wolk en nu ineens iets vast, vond ik toch ook maar een zeer rare plot twist
Ook het totaal ontbreken van Demogorgons in de finale vond ik op zijn minst...Raar te noemen.
Wel gewoon weer een uitstekende muziek keuze, elk song in deze serie is gewoon zo goed gekozen, het einde met Purple rain enz, kippenvel...
Ik geloof wel dat EL nog leeft en ik hoop zo hard dat er nog ergens een sideshow ofzo komt over haar en haar verdere leven ofzo, was toch gewoon vet om te zien.
Deze serie was TOP en zeker om op zolder te zien in uwe home cinema

The Stand op streamz .
Gaat over een groep mensen die elkaar vinden nadat een virus uitbraak 99% heeft gedood .
In principe is het gewoon een bijbel verhaal van goed tegen kwaad .
Was niet echt slecht te noemen en ja soms vloeit er wel eens bloed en zijner tieten te zien . ;)

is mogelijk hoor dat dit geen nieuwe is maar heb hem dus nu maar gezien . ;)
1 seizoen van een paar afleveringen en dan is het gedaan . ;) (dus niet nodeloos rekken van afleveringen )

Back
Bovenaan