• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke serie volg je momenteel?

Ben nu aan het kijken naar het vervolg van Rick in de Walking Dead toen ze hem meenamen met de helikopter op Star Channel .
De serie noemt : the walking dead , the ones who live .

Tja eerste aflevering en ze moeten alles op gang trekken maar het lijkt gewoon weer meer van hetzelfde en de magie is nu wel weg .

(Ahja , voor diegene die willen kijken en terug kijk (of ook uitgesteld kijk tv genoemd ) tv hebben het was dus op gisteren Star channel om 19:55 )

Ze hebben ook al the walking dead city gegeven met Negan en dat vrouwke maar ook niet veel over gehoord dus blijkbaar ook geen succes meer . ;)
Heb ook maar een paar afleveringen tussendoor gezien en ook weeral veel van hetzelfde en geen magie meer . ;)

Deze week The Penguin gebinge watched, echt een goede serie. Geen superhelden gedoe, gewoon klassieke maffia serie.

Andor S02 uitgekeken: 9/10
Wat een goede Star Wars serie, het begint wat traag, maar wat heb ik genoten. Het verhaal is goed, de acteurs, de sets en alle details, het klopt gewoon allemaal. En nu zoals velen Rogue One opnieuw bekijken. Mijn dochter voorspeelt al dat ze het niet droog gaat houden op het einde 🥲

Andor S02 uitgekeken: 9/10
Wat een goede Star Wars serie, het begint wat traag, maar wat heb ik genoten. Het verhaal is goed, de acteurs, de sets en alle details, het klopt gewoon allemaal. En nu zoals velen Rogue One opnieuw bekijken. Mijn dochter voorspeelt al dat ze het niet droog gaat houden op het einde 🥲

Ja, Andor was echt geweldig. De laatste drie afleveringen waren zo intens. Morgen ga ik ook Rogue One herkijken 😅

Hier net begonnen aan Silo S2 op Apple Tv+ Onderhoudende serie, nog geen idee waar het naar toe gaat. Hopelijk geen open einde zoals Lost destijds, maar goed uitgewerkt slot.

Ben ik gezellig Dune: Prophecy aan het kijken, blijkt disk 2 stuk te zijn. Ook een bijzonder goed idee weer om de disks op elkaar te stapelen.

Andor S02 uitgekeken. Toch wel een beetje spijt dat ik niet eerst een rewatch van S01 gedaan heb want ik moest al eens hard nadenken wat de personages vorig seizoen alweer gedaan hadden. Al kwam dat vanzelf wel los na een paar afleveringen. Verder was het een top serie. Begint idd wat traag, maar eenmaal de actie er in zit, vliegt het vooruit. Zo was het ook met S01.

Dit weekend Rogue One proberen kijken.

Ziet er zo vet uit, nog iets meer als 2 maanden!

Gisteren de nieuwe Predator gezien van de makers van Prey.
Kvond er niet zoveel aan, animatie vond ik ook al een jammere keuze.

Die nieuwe predator moet ik ook nog zien.
Oei dat belooft niet veel goeds.

Ik volg nu last of us, zit aan afl 7

Die nieuwe predator moet ik ook nog zien.
Oei dat belooft niet veel goeds.

Ik volg nu last of us, zit aan afl 7
Seizoen 1 of 2?
Kheb beide seizoenen gezien en kmoet zeggen dat ik veeeeel meer uitkijk naar fallout seizoen 2 dan een eventueel seizoen 3 van the last of us.
Fucking zo jammer dat prime niet wilt verder doen met WoT pfff

Back
Bovenaan