• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke serie volg je momenteel?

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
De eerste episode van Luck Cage eens bekeken gehad, ben verkocht!
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
yep bommeke. Toch beter dan Jessica Jones .
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.117
324
113
Shooter
In het begin vond ik het nog goed, maar nu begint het wel een beetje langdradig te worden...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.913
242
73
Heeft er al iemand Beyond gezien?
http://www.imdb.com/title/tt5174766

<woltlab-metacode data-name="media" data-attributes="">https://www.youtube.com/watch?v=X8e0FkjzSkI</woltlab-metacode>
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Travelers op Netflix. Zeker een aanrader!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.300
124
73
Dan toch maar gestart met the walking dead S07...

Miljaar, die boterhammen met gehakt voor TV was een bad idea
1f922.png
1f61b.png

Izzie Stevens zou nie content zijn met haren Negan
1f60d.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
the shannara chronicles s01E1 eens bekeken gehad vorige week, kon mij niet echt bekoren, maar we geven het tijd tot episode 3 :).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.117
324
113
The get down
't is eens iets anders, maar ik was aangenaam verrast na het zien van de eerste episode.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.155
69
58
Shield seizoen 4 ,...mmmmm
 
Laatst bewerkt door een moderator:

A*Brand NewBox

CinéHome hifi & Home cinema
Dealer
3 jan 2016
891
79
42
Sint-Niklaas
www.cinehome.be
The Crown op Netflix
Historische reeks over het Britse koningshuis.
Het moet je ding zijn natuurlijk, maar ik vind het schitterend gemaakt en geacteerd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

A*Brand NewBox

CinéHome hifi & Home cinema
Dealer
3 jan 2016
891
79
42
Sint-Niklaas
www.cinehome.be
demon zei:
De eerste episode van Luck Cage eens bekeken gehad, ben verkocht!
1f606.png
Die was inderdaad geweldig. Vooral de muzikale gastoptredens in de club zijn zalig en uiterst ongewoon voor een serie om daar zoveel zorg aan te besteden.
Serie verliest wel iets aan kracht naar het einde toe, maar zeker de moeite waard.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
A*Brand NewBox zei:
Vooral de muzikale gastoptredens in de club zijn zalig en uiterst ongewoon voor een serie om daar zoveel zorg aan te besteden.
Dat viel mij ook wel op, elke muzikant/band bracht wel minstens één nummertje en het bracht echt wel sfeer...

Jammer dat ze cottonmouth eruit hebben geschreven, was de perfecte bad guy.. de andere was leuk, maar gewoon over the top.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Luke Cage was inderdaad niet slecht.. hoewel ik ook wat moeite had naar het laatste toe om het af te kijken (ik denk trouwens dat ik nog 1-2 afleveringen moet zien). Maar een andere must-see op Netflix: Designated Survivor

Omdat de hoofdrol vertolkt wordt door Kiefer Sutherland en het gaat over een terroristische aanval is de link met 24 rap gemaakt, toch heeft de serie een andere insteek en weten ze telkens goed de spanning er in te houden. Zeker het kijken waard!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
demon zei:
the shannara chronicles s01E1 eens bekeken gehad vorige week, kon mij niet echt bekoren, maar we geven het tijd tot episode 3 :).
Ik heb het eerste seizoen gezien, het viel allemaal nog wel mee maar toch niet fantastisch genoeg om mij te boeien voor S02.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
sandervdw zei:
Ik heb het eerste seizoen gezien, het viel allemaal nog wel mee maar toch niet fantastisch genoeg om mij te boeien voor S02.
Zal dus achteraan op het lijstje van series te bekijken komen
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
<woltlab-quote data-link="https://home-theater.be/topic/51-welke-serie-volg-je-momenteel/?postID=45318#post45318" data-author="A*Brand NewBox"> The Crown op Netflix
Historische reeks over het Britse koningshuis.
Het moet je ding zijn natuurlijk, maar ik vind het schitterend gemaakt en geacteerd.
</woltlab-quote> +1
Die hele monarchie muppet show interesseert me geen hol maar deze serie is toch zeer goed gemaakt (acteurs ,dialogen,setting,enz) en verveelt me geen minuut.
 
Laatst bewerkt door een moderator: