• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke serie volg je momenteel?

Puttermansz

Member
5 mei 2013
721
0
21
djaxx zei:
Yup, had spetterend begin verwacht maar viel voor mij wat tegen. Tegen einde ep2 werd het al wat beter. Ep3 moet boenk er op zijn nu.
Ik heb mij ondertussen ook eens gewaagd aan deze serie en ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast was!
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.155
69
58
sandervdw zei:
Geen idee waarom, maar Black Sails S02 kan mij echt voor geen meter boeien. Jammer, want ik had er na seizoen 1 wel naar uitgekeken. Hopelijk betert het terug.

Het is inderdaad een beetje minder maar ze willen ook meer de karakters uitwerken.....hopelojk komt er vlug terug meer zwang in.;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.117
324
113
Degene die The Killing kijken, raden jullie de Deense of US versie aan?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
broodro0ster zei:
Degene die The Killing kijken, raden jullie de Deense of US versie aan?
Zelf hebben we enkel de US versie gezien en die is wel de moeite.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Ook enkel us gezien, heel goed.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

davylermi

Member
5 okt 2014
219
0
21
True detective, ik zit nu halverwege seizoen 1 en ik ben verkocht!
1f604.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

mysteryliner

Member
9 okt 2014
591
0
19
Juist gekeken naar de pilot van Scorpion http://m.imdb.com/title/tt3514324/

Beetje dubbel... maar stukken, zoals een UTP kabel even verbinden tussen een vliegend passagiers vliegtuig en een rijdende wagen eronder waren super realistisch, en maakte veel goed .......................... ......
1f61b.png
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Nu twee episodes van daredevil gekeken. Echt speciaal kan,ik het al zeker niet noemen. Been there done that, hopelijk word het wat verrassender en minder cliche. Ook het acteren vind ik maar zus en zo.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
djaxx zei:
Nu twee episodes van daredevil gekeken. Echt speciaal kan,ik het al zeker niet noemen. Been there done that, hopelijk word het wat verrassender en minder cliche. Ook het acteren vind ik maar zus en zo.
De show is anders echt wel goed, maar komt traag opgang. Je moet van een show als DareDevil niets nieuws verwachten, de show is wel een stuk brutaler dan de gemiddelde tv-show en dat is nog maar zachtjes uitgedrukt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Cuball

Member
19 feb 2013
73
0
9
Ik vind Daredevil echt wel sterk! Stukken beter dan vele andere super hero shows.

Kan al niet wachten naar de andere Netflix originals van Marvel
263a.png


Luke Cage Jessica Jones The Defenders Iron Fist

Bring it on !
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Ben benieuwd of mijn mening ook nog in die richting zal evolueren
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

davylermi

Member
5 okt 2014
219
0
21
Begonnen met "Better call Saul" en het lijkt mij een toppertje te worden, zit nu aan de 2de aflevering.
263a.png
Altijd geweten dat het personage Saul Goodman een eigen serie verdiende... Met zo'n geschiedenis?!
1f44d.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.300
124
73
Halfweg Walking Dead S05 - veel flashbacks die uiteindelijk wel naar 1 punt uitlopen, maar het is precies wat aan het verzwakken terug - ik vond het al een sputterend begin dat beter werd naarmate S03-S04 maar... we shall see.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Puttermansz

Member
5 mei 2013
721
0
21
davylermi zei:
Begonnen met "Better call Saul" en het lijkt mij een toppertje te worden, zit nu aan de 2de aflevering.
263a.png
Altijd geweten dat het personage Saul Goodman een eigen serie verdiende... Met zo'n geschiedenis?!
1f44d.png
Zit nu aan aflevering 8 maar ik vind dat het wat berg af gaat. Serie was goed begonnen maar nu gebeurt er toch niet veel meer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.117
324
113
Idd. Was gisteren de season finale aan het kijken en het kon me maar weinig boeien. Heb zelfs het laatste kwartier niet meer gezien
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Vind het ook tegenvallen, vanaf begin al in feite.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.155
69
58
children off Dune aan het bekijken...spinn off van de reeks Dune , is niet gemakkelijk om te volgen maar morgen eens ep 2 bekijken.
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Puttermansz" data-link="https://home-theater.be/topic/51-welke-serie-volg-je-momenteel/?postID=30646#post30646"> Zit nu aan aflevering 8 maar ik vind dat het wat berg af gaat.Serie was goed begonnen maar nu gebeurt er toch niet veel meer. </woltlab-quote> [QUOTE="broodro0ster zei:
Idd. Was gisteren de season finale aan het kijken en het kon me maar weinig boeien. Heb zelfs het laatste kwartier niet meer gezien
<woltlab-quote data-author="djaxx"] Vind het ook tegenvallen, vanaf begin al in feite. [/QUOTE] Ondertussen ook aan BCS begonnen ,3 afleveringen ver en ik moet zeggen dat het wat tegenvalt...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Puttermansz

Member
5 mei 2013
721
0
21
Gisteren eindelijk tijd gehad om de seizoensfinale te bekijken en ik zit niet te wachten op het 2e seizoen eerlijk gezegd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Force

Member
25 mei 2014
124
0
21
Terminator The Sarah Connor Chronicles. Een stuk van gezien vandaag. Is wel leuk...

Er zit iets tof in de soundtrack, The Terminator hearth beat zal ik het maar noemen...
 
Laatst bewerkt door een moderator: