• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Black Friday / Cyber Monday topic

WiiM Amp in Black Friday sale €295,20 ipv €369,00 dus een mooie 20% korting. Die WiiM Amp zal bij mijn huidige processor en 2 versterkers vervangen in de zithoek. Eens zien hoe goed deze mijn Focal's kan aansturen. Zou geen probleem mogen zijn want die luidsprekers hebben een hoge gevoeligheid van 90 dB

Ik wil graag de POE versie kopen, maar is helaas geen korting op. Ik twijfel nu om de gewone te bestellen…

Ik ga er mij toch maar aan wagen. Voor die prijs kan ik niet sukkelen denk ik.
Heb helaas wel nog geen Unifi Protect. Wou upgraden naar de Cloud Gateway Max en daar zelf een 2TB NVME in steken. Helaas kun je nu enkel de 512GB versie kopen, dus zal wel zien hoever ik daarmee kom.

Unifi G4 doorbell pro ter vervanging van de G4 doorbell waarvan de knop helemaal kapot is door het UV licht.

Die zou dat probleem niet meer mogen hebben… Dezelfde dat ik heb, maar bij mij is het wel met poe.

Enige waar ik minder tevreden van ben is de chime dat bij de set kwam. Die mag iets luider en ben aan twijfelen een 2de te kopen voor op 1ste verdiep.

ik heb even opgezocht waarom ze soms kan uitvallen bij het aanbellen. In de wifi versie zit een batterij. Wanneer je op de knop drukt, sluit je het circuit met de gong en zit de deurbel zonder stroom. De batterij dient om die 1-3 seconden te overbruggen. Maar bij hitte of kou presteert de batterij niet optimaal en kan de deurbel uitvallen.

De POE versie heeft hier geen last van want werkt niet met een bestaande gong en krijgt stroom via POE.

De wifi versie kan je ook verbinden via USB-C to POE om dit probleem te omzeilen, maar dat krijg ik niet in m’n leidingen.

Jammer dat de POE versie zoveel duurder is en niet met de bestaande gong kan werken eigenlijk. Hopelijk zal de gewone G4 pro met wifi goed werken. Heb niet zo zeer schrik van de kou, wel van de warmte. We hebben een zwarte gevelsteen die goed warm wordt in de zomer, wat niet ideaal is voor die batterij denk ik…

Ik heb daarvoor ook de witte bel genomen, i.p.v. de zwarte. Maar mijn gevelsteen is wel lichtgrijs / wit. Het is wel een zuid oriëntatie...

Met de non pro heb ik nooit problemen gehad met uitvallen als ze bellen en de bel hangt naar het zuiden in de zon. Ik vraag me af dat diegenen met het probleem wel de juiste transfo gebruikt hebben. In Europa krijg je er eentje bij, in de andere landen niet. En je moet ook dat blokje installeren aan je gong.

We hebben een zwarte gevelsteen die goed warm wordt in de zomer, wat niet ideaal is voor die batterij denk ik…
Bordeaux-kleurige gevelsteen en haast pal zuiden, maar nog nooit problemen gehad met de gewone G4 Doorbell en die hangt er toch reeds een paar jaren.

Wilde de airpods 4 ANC kopen met nog een bon dat ik had liggen van Bol, nu is die vandaag ineens terug duurder geworden.... Hopelijk morgen terug nr de prijs zoals op Amazon

Back
Bovenaan