Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Misschien extra sensoren voor HA.
Of in ceiling speakers, weet het nog niet.
Ik heb de AirPods Pro 2 gekocht en de AirPods 4 ook een weekje getest. Zeer tevreden over. Noise cancelling werkt zeer goed, maar je hebt ook transparency mode waarmee je alles rond u nog hoort. Geluid kwaliteit is ook goed.Black Friday komt er weer aan.
Zijn jullie op zoek naar iets?
ik zou misschien goede oortjes willen kopen voor als ik met de fiets ga werken binnenkort, ze moeten wel ook zeer goed zijn met bellen want dan kan ik bellen terwijl ik fiets, ik heb nu van die "namaak ipods waar ik ZEER content van ben maar ik denk niet dat ge van deze kunt verwachten dat ze geschikt zijn om goed en duidelijk te bellen als ge fietst.
Verder niet echt op zoek naar iets, misschien nog een NC hoofdtelefoon maar dat zou een dikke actie moeten zijn.
Hetzelfde voor een gaming headset, ik zou persoonlijk misschien wel een nieuwe willen omdat mn USB dongle serieus geplooid is en niet meer eeuwig zal meegaan maar ook hier, het zal een goede aanbieding moeten zijn![]()
Ik wil andere sensoren, namelijk de ultimate sensor![]()
Original Aqara Tür Fenster Sensor ZigBee Drahtlose Verbindung Smart Tür Sensor Arbeit Mit Mi Home HomeKit Für APP Android iOS - AliExpress 44
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.comnl.pepper.com
Gaat met HA![]()
Waarom nog met een keypad aan de slag gaan als iedereen een telefoon op zak heeft? (vb NFC)Ik wil andere sensoren, namelijk de ultimate sensor
Wat ik ook nog zoek maar nog niet gevonden, een keypad waarbij je een code moet invullen en combineerbaar is met HA
Zodat ik dan kan zeggen, indien de code correct, dan moet de poort open.
Exactly, ga jij het mijn madam zeggenWaarom nog met een keypad aan de slag gaan als iedereen een telefoon op zak heeft? (vb NFC)
Wie is het doelpubliek dan die je poort zou moeten open kunnen doen ?
Ik zou m'n garagepoort laten open gaan door op je phone effe de HA-app open te doen en op de button te drukken.Dan moet je niet echt iets tegen je muur schroeven, maar je moet wel op de phone de HA-app (over VPN oid) open en drukken. Ja dat kost je dus 10-15 werk.Exactly, ga jij het mijn madam zeggen
Jij zou nfc gebruiken?
Je kunt zelf een quick action of shortcut maken op iOS zodat je de app zelfs niet moet openen.Ik zou m'n garagepoort laten open gaan door op je phone effe de HA-app open te doen en op de button te drukken.Dan moet je niet echt iets tegen je muur schroeven, maar je moet wel op de phone de HA-app (over VPN oid) open en drukken. Ja dat kost je dus 10-15 werk.
Dat is er nu alIk zou m'n garagepoort laten open gaan door op je phone effe de HA-app open te doen en op de button te drukken.Dan moet je niet echt iets tegen je muur schroeven, maar je moet wel op de phone de HA-app (over VPN oid) open en drukken. Ja dat kost je dus 10-15 werk.
En dan toch nog een aparte extra keypad willen ?![]()
![]()
Ja idd,![]()
Zigbee Intelligent Keypad - secure, and keyless access control - frient
The Zigbee-based Keypad lets you easily control access to your home. You can enter your home easily with a pin code - so you won't risk losing your keys.frient.com
Maar dit wil je niet vb in de regen laten hangen, maar als het buiten wat afgeschermd zit cava nog denk ik.
De rest is wat programmatie in HA hé als iemand de juiste combinatie ingeeft bingo.