• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Gaming Game zone

Puttermansz

Member
5 mei 2013
721
0
21
Binnenkort komt Valve met een eigen console namelijk de "Steam machine" Apparaat zou meer dan 1000 games aanbieden aan een resolutie van 1080p.

steammachine14013130988574.jpg
http://store.steampowered.com/app/353390/


<woltlab-metacode data-name="media" data-attributes="">https://www.youtube.com/watch?v=5Ket5l5SGmU</woltlab-metacode>
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Al even geweten, het is echter geen Xbox/PS systeem, fabrikanten kunnen hun eigen HW erin stoppen.... Enkel de controler boeit mij
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Optie kb +mouse zou wel leuk zijn
1f914.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Ziet er nice uit, krachtiger dan ps en xbox too Alleen denk ik dat ze te laat zijn
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
<woltlab-metacode data-name="media" data-attributes="">https://youtu.be/oSZu28e6D6w</woltlab-metacode>

Damn man in multiplayer !
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.119
324
113
Pfff, ben enorm aant twijfelen tussen een PS4 of terug een game PC te kopen :p En als ik hem in de woonkamer zou zetten of in de HT. Lijkt me nogal lastig om FPS games te spelen met tobo en muis op groot scherm.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
imho hoort een game pc bij een deftige bureau en goed scherm/toetsenbord/muis combo . wil je lekker chill af en toe eens gamen is een console leuker . is ook geen goede periode voor game pc's ddr4 is nog veel te duur de mobo's voor nieuwe processoren ook en is nog maar de vraag welke graka's dx12 goed gaan ondersteunen . ofwel klein jaartje w8en en tegen volgende zomer nieuw systeem kopen als zowel nvidia en amd hbm 2.0 op hun graka's heeft . betere dx12 support onboard de graka's en de mobo's en ddr4 goedkoper zijn geworden . als je nu een beetje deftig systeem wilt kopen zit je vrij duur tegenover jaartje geleden . en voldoende benchmark's laten al blijken wat het voordeel is van dx12 en ook hbm . dus volgen jaar een 1070 met full dx12 support en 4gb hbm 2.0 een deftige i5 of i7 8 of 16gb in dual channel . goed ssdtje en je zit gebakken . nu is het veel te duur voor de performance die je terugkrijgt
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
broodro0ster zei:
Pfff, ben enorm aant twijfelen tussen een PS4 of terug een game PC te kopen
1f61b.png
En als ik hem in de woonkamer zou zetten of in de HT. Lijkt me nogal lastig om FPS games te spelen met tobo en muis op groot scherm.
de vraag die bij mij ook steeds voorkwam gewoon een ps4 bij je ht en een ps tv in je woonkamer

PCgaming, duurt veel te lang
1f609.png
een console is zo veel casualer.... klik en play

niet twijfelen, tis de moment vr ps4
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.119
324
113
Ja maar in de zomer ga ik niet gamen hoor. Ik wil deze winter gamen :p

Ik heb een tweedehands PC met Intel i5 4690, AMD 290X, 8GB ram, 250GB SSD en 500GB HDD op het oog voor 700euro. Dat lijkt me toch de huidige games te kunnen draaien?

En idd, tmoet aan de nen bureau komen. Das het enige waar ik wat mee zit. Ofwel ene in de HT zetten, dan kan ik ook niet shooters met game pad spelen op de beamer. Ofwel in de living of bureau zetten en altijd met muis en tobo spelen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.119
324
113
Skank zei:
de vraag die bij mij ook steeds voorkwamgewoon een ps4 bij je ht en een ps tv in je woonkamer

PCgaming, duurt veel te lang
1f609.png
een console is zo veel casualer.... klik en play

niet twijfelen, tis de moment vr ps4
Waarom duurt PC te lang? Ik zit me constant te ergeren hoelang het duurt om een game te laden op de PS :p Een PC met SSD lijkt me sneller te gaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Puttermansz

Member
5 mei 2013
721
0
21
Ik zou men hand in het vuur steken om opnieuw te kunnen gamen op PC! Heb mijn bureau moeten wegdoen voor de kinderkamer waardoor men pc nu in ons bedrijf staat.

PS4 is leuk voor Fifa of GTA te spelen. Maar ik ben ook hevige fan van shooters zoals BF4, TF2, Star Wars Battlefront, COD,... en op PS4 gaat dit gewoon niet bij mij.
2639.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
voor 700€ is dit idd een leuke pc , en dan moet je deze winter niet meer bijstoken met die 290x . een kaartje dat btw ook leuk overklokt . je kan ook met een lange hdmi kabel werken . shooters met tobo/muis spelen . andere games met gamepad in de ht
1f609.png
welk mobo /ram/voeding/case hoort bij de pc . zeker voeding en mobo zijn belangrijk voor levensduur . ik ben gestopt met pc gamen omdat ik meestal rpg speel of fighters en dan is extreme hardware en toetsenbord / muis niet nodig . en moet ik niet om het jaar iets upgraden . kan je mss alle specs posten van die pc ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
ik zit veel liever in de zetel te gamen dan achter een bureau
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Ik zal eens mijn historie schrijven Ik ben begonnen met een tandem pc +- 1j Wie kent er dit nog? Vervolgens gezaagd voor een eerste nintendo.. Denk 2tal jaar Daarna terug naar pc Dit tot op heden nog... Dus een 3tal jaar
263a.png
Om nu uiteindelijk terug naar een ps4 te gaan, lekker uit de zetel gamen Wie weet, later terug nr pc Maar nu ik een ht heb, EIST dit gewoon een ps4 om vanuit de zetel te kunnen gamen Ik zie me nog niet met keyboard en muis in de zetel zitten in de ht
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.162
71
58
Zo doe ik het toch nu....pc staat netjes naast de zetel muis naast mij op zo een hard onderbord en tobo op mijne schoot ( zijn wel bedraad dus geen blouthoot rommel waarvan de verbinding regelmatig wegvalt. )
1f609.png


Lekker gamen op het grote scherm met surround geluid.

Vroeger met racespelletjes had ik zelf iets in elkaar geknutseld zodat ik met een stuur en pedalen kon racen.

( daarom dat mijne projector nu zijn uurtjes staat te draaien, 1 jaar oud en over de 1000 uur.)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
demon zei:
Zeer goed, maar wees bereid om een aftermarket cooler op die R9 290X te gooien, die stock coolers(als het eentje van amd zelf is) zijn nét haardrogers en verwarmen je kamer wel
1f609.png


Ik heb de kleinere variant en idd, stock cooler stoten die 95 graden uit :p
daarom dat ik vroeg om de specs te posten . om idd waterkoeling of aftermarket koeler te voorzien . kaartjes kunnen die temps wel aan maar is niet goed voor de rest van systeem en de algemene stabiliteit . heb pas nog gezien iemand die er een h100i van corsair op gemonteerd heeft met push/pull en systeem draaide dan koel en stil . alleen wel voor voldoende airflow zorgen dan voor de vrms
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
Skank zei:
Ik zal eens mijn historie schrijven Ik ben begonnen met een tandem pc +- 1j Wie kent er dit nog? Vervolgens gezaagd voor een eerste nintendo.. Denk 2tal jaar Daarna terug naar pc Dit tot op heden nog... Dus een 3tal jaar
263a.png
Om nu uiteindelijk terug naar een ps4 te gaan, lekker uit de zetel gamen Wie weet, later terug nr pc Maar nu ik een ht heb, EIST dit gewoon een ps4 om vanuit de zetel te kunnen gamen Ik zie me nog niet met keyboard en muis in de zetel zitten in de ht
heb zelf vanaf men 6 jaar console gehad ( eerst nes erna snes ) en vanaf mijn 12 jaar is er pc gamen bijgekomen met ernaast nog console . ik heb lang enkel shooters gespeeld op pc en op de console al de rest . na de athlon xp3200+ ben ik gestopt met pc gamen omdat ik het de duur ging ( hardware ging toen echt snel en je moest ongv om het half jaar upgraden . heb nog eens geprobeerd met een eerste generatie i7 en x2 nvidia graka maar gebruikte pc toen enkel nog maar om te downen en msn nog toen . dus nu enkel nog maar console , en die shooters die ik er af en toe op speel vallen echt wel mee met controller . ben je snel genoeg gewoon . is dus gwn een keuze die je moet maken . dure hardware die je regelmatig moet upgraden maar goedkopere games via steam sales edg of goedkopere hardware die je niet moet upgraden , lekker in de bank met controller ( al dan niet met beamer) maar iets duurdere games ( ondanks 2e hands aanbod ) . ieders zijn voorkeur
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.119
324
113
ilstino zei:
daarom dat ik vroeg om de specs te posten . om idd waterkoeling of aftermarket koeler te voorzien . kaartjes kunnen die temps wel aan maar is niet goed voor de rest van systeem en de algemene stabiliteit . heb pas nog gezien iemand die er een h100i van corsair op gemonteerd heeft met push/pull en systeem draaide dan koel en stil . alleen wel voor voldoende airflow zorgen dan voor de vrms
Tis zo nen Tri X met 3 fans er op en standaard met lichte overclock. Hij heeft ondertussen al een bod van 700euro, dus kzou 750euro moeten leggen om hem zeker te hebben.

Maar volgens mij is dit wel een mooi prijs/kwaliteit game systeem. Meer als 800euro wil ik sowieso niet uitgeven. Scherm, tobo en razer muis heb ik nog liggen van vroeger. Moet alleen nog ergens een bureau'ke installeren ofwel iets zoeken zodat ik kan gamen met tobo+muis vanuit de zetel in de HT :p


Full specs:

- Intel Core i5 4690 / 3.5 Ghz - 6 MB cache - LGA1150 Socket - Gelid Tranquillo Rev.2 - Koeler voor processor - ( Socket 775, Socket 1155, Socket 1156, Socket 1366, Socket AM3, Socket FM1 ) - Gigabyte G1.Sniper B5 - moederbord - ATX - LGA1150 Socket - B85 - USB 3.0 - Gigabit LAN - Crucial Ballistix Tactical - Geheugen - 8 GB : 2 x 4 GB - DIMM 240-pins low profile - DDR3 - 1600 MHz / PC3-12800 - CL8 - 1.35 V - Sapphire R9 290 Tri-X 4 GB - Grafische kaart - Radeon R9 290 - 4 GB GDDR5 - PCI Express 3.0 x16 - 2 x DVI, HDMI, DisplayPort - Crucial M500 - Solid state drive - 240 GB - intern - 2.5'' - SATA-600 - Seagate Barracuda ST500DM002 - Vaste schijf - 500 GB - intern - 3.5" - SATA-600 -buffer: 16 MB - Fractal Design Define R4 - Towermodel - ATX - Corsair CS650M - Voeding ( intern ) - ATX12V 2.4/ EPS2.92 - 80 PLUS Gold - 100-240 Volt wisselstroom V - 650W - Retail Windows 10 Pro
 
Laatst bewerkt door een moderator: