• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Home cinema 5.1 - 5.2

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Wat Skoebidoe zegt, maak je nu geen zorgen over luidspreker kabels, gewone kabels zullen al goed zijn om te beginnen.

Wat de sub betreft volg ik Stijn volledig. Het gebeurt niet veel, maar als het wel zo is mag het ook gezegd worden :p
1f606.png

Stefaan , hoe groot is het verschil tussen je focal sub en de bk?

Ik heb de 700 sub en ben precies gebeten van het upgrade virus
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Hemelsbreed is misschien een passend woord
263a.png



Grotere driver natuurlijk, grotere kast, betere versterker dus gaat het een stuk langer en kan meer druk zetten. Die 700 sub is niet echt slecht maar voor het geld dat hij eindelijk kost is er veel beters te krijgen. Nu waarom dan wel zelf gekocht ? Wel wist van niet beter en werd ook aangeboden in een ganse set samen met receiver bij Deltavox voor een h
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
418
98
Earth
Die mannen zijn failliet he
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
418
98
Earth
Reactie op stefaanD -> deltavox
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Inderdaad Deltavox is er al een tijdje niet meer. Maar met een beetje onderhandelen geeft iedere audio-zaak wel een leuke korting op een set zulle
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.151
68
58
Volgens mij verkopen ze dit merk in de Saturn....je kunt ze daar eens beluisten.

Ik persoonlijk heb geen ervaring met deze maar als je de specs bekijkt vallen de vloerstaanders nog wel mee maar de sub zou ik gewoon links laten liggen ( heb de 2000 reeks eens bekeken.)



Ik zou dan eerder quadral verkiezen maar das weer persoonlijke smaak.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
418
98
Earth
Merk zegt mij ook niks eerlijk gezegd
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Antheunis Dominic

New Member
27 mei 2013
28
0
4
Kan je ook verschillende merken speakers combineren of is dit niet echt aan te raden?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Kan je ook verschillende merken speakers combineren of is dit niet echt aan te raden?
  Een set is meestal afgesteld op zichzelf maar niets belet u om verschillende merken te combineren, ik doe dat ook....alleen opgepast voor klank kleur!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
418
98
Earth
Ik zou dat eigenlijk absoluut afraden
 
Laatst bewerkt door een moderator:

chaka

Member
19 feb 2013
275
0
21
Subwoofer mag wel een ander merk.   Voor de rest zou ik in dezelfde reeks van merk blijven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Antheunis Dominic

New Member
27 mei 2013
28
0
4
Wat denken jullie van de klipsch synergy F1 ben deze tegengekomen aan een toch wel redelijk voordelige prijs... En er stonden ook achter speakers hiervoor zin beschouwde deze als einde reeks het betreft hier wel geen high end winkel
1f609.png
maar ze hadden deze nieuw in het magazijn staan
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
418
98
Earth
Ik ken ze niet, maar ik ben geen voorstander voor klipsch (lol, sommige gaan me shooten)   ik vind ze aartslelijk...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
418
98
Earth
159 voor 2 stuks? LOL wat denk je zelf voor die prijs te gaan krijgen? Ik volg je soms niet hoor... Je wil high end, en denkt dan dat je voor die prijs goeie speakers kunt krijgen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Antheunis Dominic

New Member
27 mei 2013
28
0
4
Kon toch zijn sorry maar ben helemaal nieuw op dit vlak... En vermits hier al een beetje terug ook iemand over de F1 begon...ik vraag een mening geen terechtwijzing...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
418
98
Earth
Is geen terechtwisjzing hoor Ik ken de speaker niet , dus ik kan er ook niet over oordelen Maar aan de prijs te zien... + de looks zouden mij niet aanstaan   Dus voor mij zou het al een uitgemaakte zaak zijn, maar wie ben ik..
 
Laatst bewerkt door een moderator: