• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Netflix komt naar België

• Onderwerp starter Onderwerp starter demon
  • Startdatum Startdatum
Mmm als je hierover denkt...   Kun je gewoon je kabelabonnement goodbye zeggen? en digicorder ook?   Stel dat vt4 , ka2, vtm en één hun producties ook vrijgeven... Waarom niet dan?   Goedkoper, meer keuze, snellere series, enz   Alleen mis ik dan 1 ding: het nieuws

Laatst bewerkt door een moderator:
In theorie zou dat héél erg mooi zijn, maar ik vrees er een beetje voor dat veel Belgische media bedrijven de rechten niet gaan geven aan Netflix.

Als gevolg dat er enkel oudere series beschikbaar gaan zijn. Nu, never say never, maar ik vrees er een beetje voor.

Nu zoiezo is het concurrentie voor telenet, dus das al goe
263a.png

Ook leuk in combinatie met xbmc   Als het aanbod van cartoons voor kids enzo groot is, en ik iets vind op het nieuws.. dan vliegt kabelabonnement hier buiten p:

Ik geloof wel niet dat het integreert met XBMC, maar ik weet dat vb W8 een native app heeft die 1080p doet.

De browser helaas enkel 720p (op dit moment, ze zijn aan het afstappen van de huidige methode, waardoor 1080p ook gewoon in de browser gaat werken).

Een screenshot van de "Just for kids" sectie van Netflix NL (is natuurlijk maar een selectie)

netflixkids.jpg

Cool. Maar je hebt een netflixbmc addon
1f609.png
Integreert hoor. Tis te zeggen, kan makkelijk titels toevoegen aan je eigen bibliotheek enz   Waar haal je dit screenshot?

Cool. Maar je hebt een netflixbmc addon
1f609.png
Integreert hoor. Tis te zeggen, kan makkelijk titels toevoegen aan je eigen bibliotheek enz   Waar haal je dit screenshot?
Ik heb al bijna een jaar Netflix
1f609.png

En ik dacht dat de netflixbmc addon niet meer werkte, misschien straks eens tegoei bekijken want dat zou echt zalig zijn!   Edit: netflixbmc werkte inderdaad gewoon, snel geprobeerd - op eerste zicht is de interface niet zo heel user friendly, maar zal het nog eens beter bekijken in de week.

Hoezo? netlfix nl dan?   Je hebt blijkbaar 2 addons?   xbmc flicks en netflixbmc   welke gebruik je?

Ja de NL kan ik aan op het werk.

De netflixbmc had ik getest zojuist
1f609.png

Heb 3 maand een US Netflix account gehad. De kwaliteit vond ik goed hoor. Beter als wat ze uitzenden op de Digibox. Khad toen wel nog geen deftige speakers, dus over het geluid kan ik niet veel zeggen.   Uiteindelijk mijn account gestopt omdat ik er te weinig gebruik van maakte.

Heb een maand Netflix US gehad bij de aankoop van mijn eXperia Tablet Z aldaar. Ik was er heel blij van en mis het hier wel. Heb uiteraard niet gekeken op een groot HD scherm, doch kwaliteit op de tablet was voortreffelijk.   Ik denk dat de prijs-kwantiteit verhouding zéér moeilijk klopbaar is, zeker als je vergelijkt met Rex&Rio die ocharme een miezerig klein aanbod hebben in vergelijking aan 3 keer de prijs... Heb er mij niet meer mee bezig gehouden om via de truken van de foor hier opnieuw te kunnen kijken via 'US' account. Als ie naar België komt, komt hij hier binnen. Ik zou dit voornamelijk nemen voor de series en om oudere films te herontdekken zonder het volle pond aan uit te geven, alsook voor de flexibiliteit.   Netflix is ook aant zien om de kwaliteit op de trekken. Ik denk dat een vergelijking van de kwaliteit van de streams vs blu-ray niet aan de orde of terecht is. Voor de prijs van 1 oude Blu-ray kijk je een maand Netflix.   Moest het niet voor het nieuws en mijn madam zijn, de kabel TV lag hier al buiten. Mss juist een sporting telenet dan wel
263a.png
  Fan of niet, het is hoe dan ook een hele goede zaak dat er op zijn minst wat concurrentie komt voor Telenet

Klopt. Concurrentie is er nodig.

Kabel zou hier voor dezelfde reden ook uit de deur vliegen maarja nieuws en familie he..

Al enig idee wat de prijs zal zijn?   Netflix en een DVB-t antenne zou wel eens een mooi pakket kunnen vormen.

Netflix zal waarschijnlijk, net zoals in de andere EU landen, 8,99 euro/maand kosten - en hiermee kunt ge tot 2 streams tegelijk bekijken. Er is ook een 'light' versie - enkel SD content voor 7,99 euro en een familiepakket (4 gelijktijdige streams) voor 11,99 euro.

Ben echt benieuwd om het te gaan testen. Zag dat het via een omweg nu al wel lukt maar lijkt wa omslachtig. Ik wacht nog wel even af.

Back
Bovenaan