• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Panasonic: VT60-Club

fred1946

Member
17 jul 2013
130
0
19
Ben in twijfel om de Panasonic TX-P55VT60 te kopen. Is er iemand met ervaring met deze TV. Vele review gelezen maar het schijnt de ventilator maakt veel lawaai en ook snel in branden en bij veel wit beeld gaat de spoel hoorbaar resoneren.(zie Tweakers review). Ben reeds in bezit van een Panasonic 46 inch +- 6 jaar oud geen last van inbranden gewoon van begin gebruikt op normaal niveau. En de techniek is in die tijd voor uit gegaan en wil ook een groter beeld. Vandaar mijn twijfels gaat toch om veel geld 4k zie ik niet zitten toch een led gevoel,   Alvast vriendelijk bedankt voor de respons. Mvg Fred
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Vele review gelezen maar het schijnt de ventilator maakt veel lawaai en ook snel in branden en bij veel wit beeld gaat de spoel hoorbaar resoneren.(zie Tweakers review).
Bij normaal gebruik hier nergens last van, dus is dit bovenstaande naar mijn mening ook allemaal blablabla-praat. Nog steeds hier een zeer tevreden VT60 gebruiker
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Force

Member
25 mei 2014
124
0
21
Als je die ventilator hoort is dat het teken dat je geluid te zacht staat
1f61b.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

fred1946

Member
17 jul 2013
130
0
19
Joske bedankt voor je respons. Het vreemde is dat het er niet 1 is met dat probleem maar meerderen zag ik in de reviews vandaar mijn twijfel. Ga er van uit dat jij ook de TX-P55VT60 heb .
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Je moet kristof op het forum hier is aanspreken. ik had hem raad gevraagd toen ik van plan was om 1 aan te schaffen en die was heel tevreden maar zei dat ook onmiddelijk van de ventilator die veel lawaai maakt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Je moet kristof op het forum hier is aanspreken. ik had hem raad gevraagd toen ik van plan was om 1 aan te schaffen en die was heel tevreden maar zei dat ook onmiddelijk van de ventilator die veel lawaai maakt.
Bij de eerste batch was hier wel sprake van, maar dat is intussen ook verleden tijd en dus niets meer om nog echt zorgen over te maken
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.916
242
73
Ik vind het nog steeds dat de ventilators veel lawaai maken, maar ik kan er mee leven. Wanneer je er op let hoor je ze duidelijk, maar als je iets aan het kijken bent hoor je het niet meer.   Ik weet dat de laatste modellen een update gekregen hebben (mouse rond de ventilator) en ik zou het eens moeten nakijken of dit bij mij wel gedaan is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Neem hiervoor eens contact op met de TD van Panasonic om uit te pluizen of je Tv nog uit de eerste batch komt en welke oplossing je ze kunnen aanbieden. De fans eens uitblazen, zoals je bij een pc periodiek wel eens moet doen, wil ook al veel helpen.   Maar zoals jezelf schrijft "als je iets aan het kijken bent hoor je het niet meer", dus zo erg zal het allemaal wel niet zijn zeker. Anders ben ik van mening dat deze groep mensen het bij de aankoop van een projector nog zeer lastig gaan hebben om een exemplaar te vinden, zonder hoorbare fans
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

fred1946

Member
17 jul 2013
130
0
19
Ventilator uit blazen??? bij een nieuwe tv. Joske waar is hier ik woon in Almere. En laten we eerlijk zijn het blijft veel geld vooral voor een aower lol en als er irritatie voordoet is gauw de plezier er af. Zie mijn vraag boven nog steeds twijfel. Blijf toch pana plasma gek. Kan ook voor de zelfde prijs een 4k ultra tv kopen van pana maar blijft toch leds.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Ventilator uit blazen??? bij een nieuwe tv. Joske waar is hier ik woon in Almere. En laten we eerlijk zijn het blijft veel geld vooral voor een aower lol en als er irritatie voordoet is gauw de plezier er af. Zie mijn vraag boven nog steeds twijfel. Blijf toch pana plasma gek. Kan ook voor de zelfde prijs een 4k ultra tv kopen van pana maar blijft toch leds.
Bij een nieuwe tv net uit de doos hoeft dit uitblazen uiteraard niet te gebeuren, maar na een half jaartje gebruik begint het stof zich toch al wat te verzamelen. Verder is er niets verkeerd met het uitblazen van een ventilator onder de garantie periode, lijkt me voor de levensduur eerder een voordeel dan een nadeel.   Als de vrees groter is dan het genot, kan je beter naar een toestel zoeken zonder fans, dan zal de fixatie hierop ook uitblijven
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

fred1946

Member
17 jul 2013
130
0
19
Joske. Vertel mij dan maar welke de 65vt/60 65zt/60 is te duur voor me dan zit er niets anders op de Samsung misschien dat die zich gaat verbeteren i en pana gaat benaderen in de toekomst want die blijft plasma produceren. Of wat ik al schreef 4K Ultra van pana zag op zich ook goed uit. Het aanbod word steeds kleiner op internet je leest steeds meer niet meer leverbaar. Jammer van pana met die euvels op zich altijd veel genot gehad met me +- 6 jaar oude 46 inch pana plasma.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Er is gewoon geen betere en betaalbare plasma te krijgen dan de laatste VT60-serie van Panasonic. Deze zou op dit moment dan vanzelfsprekend ook weer mijn logische keuze zijn
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

fred1946

Member
17 jul 2013
130
0
19
Joske ik ga er voor en 1 bestellen. Is er nog verschil tussen een nl en een buitenlandse tv wat is beter las alleen betreft de tuners voor Ziggo UPC enz die gebruik ik niet rechtstreeks via HDI kabel naar tv glasvezel en menu klopt dat en welke keus eventueel . NL kost 1899 Euro en geen 1769 Euro zag op Google. Je heb me een goed gevoel gegeven. Nogmaals hartelijk bedankt voor je inzet en tijd. Mvg Fred
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Joske ik ga er voor en 1 bestellen. Is er nog verschil tussen een nl en een buitenlandse tv wat is beter las alleen betreft de tuners voor Ziggo UPC enz die gebruik ik niet rechtstreeks via HDI kabel naar tv glasvezel en menu klopt dat en welke keus eventueel . NL kost 1899 Euro en geen 1769 Euro zag op Google. Je heb me een goed gevoel gegeven. Nogmaals hartelijk bedankt voor je inzet en tijd. Mvg Fred
Ik dacht je vooral moest kijken, dat het om een model gaat waar de letter E</strong> staat, dus bv 55VT60<strong>E. Voor de rest is het door jezelf te bepalen waar je je tv koopt, daar zal je dan ook de garantie moeten claimen in het land van de invoerder (ik heb om deze reden mijn Tv ook in eigen landje gekocht).   Graag gedaan en veel succes nog met de aankoop
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

fred1946

Member
17 jul 2013
130
0
19
De TX-P55VT60 besteld komt deze week binnen. Zit er +- 4,5 MTR er van af lijk me redelijk zelfde als met de 46 inch was perfect. Zie er naar uit, ben en blijft een Pana freak. Laat het jullie weten na het testen. Tevens mijn Panasonic plasma TH-46PZ85E te koop voor 200 Euro. Is een klein beetje aan de coating beschadigd in de linker boven hoek maar niet zichtbaar als de Tv aan staat.
1f606.png
:)O Happy Day
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Proficiat met de aankoop en welkom bij de VT60-Club, je gaat hier echt veel plezier aan beleven
1f609.png
  Moet lukken, die TH-46PZ85E is net dezelfde die ik vorig jaar te koop heb gezet
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

fred1946

Member
17 jul 2013
130
0
19
Zaterdag komt de 55VT60 binnen yes lekker bezig zijn dus geen tijd voor andere dingen. Kan niet wachten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Heb je ook een leuke beugel besteld of komt deze gewoon op de standaard bijgeleverde voet te staan? Laat ons hier a.u.b. ook even weten of alles naar wens is en dat je vrees nu terecht is of niet?
 
Laatst bewerkt door een moderator: