• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Panasonic: VT60-Club

fred1946

Member
17 jul 2013
130
0
19
TV komt op de standaard te staan en ik laat je weten hoe me bevindingen zijn. Ik heb de media speler Mede8er 500x met 1TB zo 2 jaar oud kan ik hier ook op 3D films kijken of moet je een speciaal programma hebben. Las dat er 3DSBS en 3DUO zijn,Weet nu wat het is via Google. 3D brillen zijn die actief of passief.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Brillen zijn actief. De Mede8er 500x is bij mijn weten geen 3D weergever?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
K dacht voor sbs wel, voor full niet.

Een dune kon ook sbs dacht ik
 
Laatst bewerkt door een moderator:

fred1946

Member
17 jul 2013
130
0
19
Hier een happy old timer met zijn Panasonic TC-P55VT60 Vandaag binnen gekregen en aan het spelen geweest. Joske je heb er niks aan gelogen heb er werkelijk nu al plezier van de tv, weet jij wat de beste instellingen zijn voor beeld en geluid of is dat persoonlijk. Mooi beeld goed geluid uiterlijk mooie tv,instellen van netwerk enz ging ook makkelijk, helemaal geen probleem met de ventilatie hoor niks. Alles staat nog in fabriek instelling later wijzigen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Blij te lezen dat je tevreden bent
1f609.png
en vanaf nu ook welkom in de VT60-club
263a.png
Als ik het goed heb, heb ik de instelling reeds eerde hier gepost, mocht je ze niet terug vinden, dan hoor ik het wel.   Beeld wel direct op Professioneel zetten, hé
 
Laatst bewerkt door een moderator:

fred1946

Member
17 jul 2013
130
0
19
Skank ik heb geprobeerd met gewoon 3D inderdaad weinig effect of nog uit zoeken hoe en wat is nog nieuw voor me ga proberen met 3Dsbs. Joske kan de instellingen niet vinden ,wil jij ze nog eens plaatsen of mailen. Alleen 1 probleem als ik van de Mede8er film afspeel hoor ik na galm zowel op de tv als op me audio set 5.1, tevoren nooit last van gehad met me plasma tv, kan dat aan de instelling van de tv liggen. Aan gesloten met HDMI kabel van Mede8er naar tv en van de Mede8er naar audio met optische kabel(glasvezel). Alles staat nog op fabriek instelling. Zie ook geen tulpen plug aansluiting voor me audio set die gebruikt word voor af te stellen voor me audio setup menu op tv . Er is toch wel een riant verschil met me vorige plasma tv veel meer zwart waarde helderheid diepte sneller in reactie strakheid door de Panel Drive 3000 Hz FFD enz. Een wereld van verschil en technisch vooruit gegaan. Zag de Prinsengrachtconcert op tv leek wel of ik uit het raam keek en er bij was.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Normaalstand voor overdag kijken (contrast 60-70):</strong>
  • Beeld instelling: Normaal
  • Contrast: 60-70
  • Helderheid: 0
  • Kleur: 50
  • Tint: 0
  • Scherpte: Max. 30
  • Warmte kleur: warm
  • Levendige kleuren: Uit
  • Kleur remasteren: Uit
  • Kleurgamma: Rec.709
  • Omgevings sensor: Uit
  • Ruis reductie: Uit
  • MPEG Ruis Reductie: Uit
  • Intelligent Frame Creation: Minimum
<strong>THX cinema stand voor 's avonds kijken (contrast 55-60).

  • Beeld instelling: Normaal
  • Contrast: 50-60
  • Helderheid: 0
  • Kleur: 50
  • Tint: 0
  • Scherpte: Max. 30
  • Warmte kleur: warm
  • Levendige kleuren: Uit
  • Kleur remasteren: Uit
  • Kleurgamma: Rec.709
  • Omgevings sensor: Uit
  • Ruis reductie: Uit
  • MPEG Ruis Reductie: Uit
  • Intelligent Frame Creation: Minimum
 
Laatst bewerkt door een moderator:

fred1946

Member
17 jul 2013
130
0
19
Vriendelijk bedankt Joske. Ga het zo instellen en kijken wat het is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

fred1946

Member
17 jul 2013
130
0
19
Joske nog even een vraag hoe kan ik D3sbs 3Dou op de AB regelen,voorheen deed ik dat op de rode knop van de AB gaat nu niet meer of heb ik het mis. Heb jou instelling gedaan mooi rustig beeld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

fred1946

Member
17 jul 2013
130
0
19
Wat bedoel je met op professioneel zetten. Of bedoel je jou instellingen. Zie eerdere bericht van jou.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Wat bedoel je met op professioneel zetten. Of bedoel je jou instellingen. Zie eerdere bericht van jou.
Gewoon in de menu op Pro zetten.  
fc0d00c13e217276064c92187c779a5f_295.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Joske nog even een vraag hoe kan ik D3sbs 3Dou op de AB regelen,voorheen deed ik dat op de rode knop van de AB gaat nu niet meer of heb ik het mis. Heb jou instelling gedaan mooi rustig beeld.
Ben niet geheel mee, maar voor het bekijken van een 3D film, wat ik uiterst zelden doe. Druk ik gewoon op de AB de knop 3D in .......?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

fred1946

Member
17 jul 2013
130
0
19
Sorrie Joske hoop dat je me niet vervelend vind. Maar hoe kom ik in dat menu zie het andere wel in de menu maar geen picture.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Sorrie Joske hoop dat je me niet vervelend vind. Maar hoe kom ik in dat menu zie het andere wel in de menu maar geen picture.
In het menu ga je naar instellingen, hierna zet je Professioneel (isfccc) AAN!! Wanneer je bovenstaande hebt geactiveerd, pas dan komt bij beeldinstellingen de beeldmodus "Professioneel" tevoorschijn. In deze modus kan je dan ook heel wat meer tweaken dan je lief is
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

fred1946

Member
17 jul 2013
130
0
19
Joske weet jij iemand die zij voet van de P55vt60 wil verkopen,ivm mijn voet zit een deukje aan de voorkant. Is gebeurd denk ik bij transsport. Er zijn mensen die de tv aan de muur hebben en niet de voet gebruiken vandaar de vraag. Aangezien die niet meer te leveren zijn heb Panasonic gebeld en de zaak waar ik hem gekocht heb hadden het ook niet meer. Anders plaats ik bij verkoop een die vraag.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Joske weet jij iemand die zij voet van de P55vt60 wil verkopen,ivm mijn voet zit een deukje aan de voorkant.
Moet lukken, ik ken toch wel iemand zeker en je hebt hierbij dus PM
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Ter info aan de VT60 gebruikers!

Net een Soundbar gekocht en loop tegen het volgende probleem aan
1f608.png


De interne speakers van mijn Panasonic VT60 krijg ik voor de Sonos Playbar niet uitgeschakeld? Ik heb me in de menu er rot naar gezocht, maar zie nergens de optie om de interne speakers uit te schakelen. Deze functie die bij de Panasonic VT50 (vorige generatie) er wel in zit is er om onbekende reden niet in de menu van de VT60 nog aanwezig
2639.png


Hierdoor spelen zowel de interne speakers met een delay van de VT60 als die van de Soundbar samen
2639.png


Interne speakers op mute of helemaal dicht zetten helpt niet, loopt synchroon met de soundbar. Denk dat dit alleen kan opgelost worden met een Soundbar die van hdmi (ARC) is voorzien?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Zet hem stil op je tv maar koppel het volume niet aan je sonos. Zo kun je volume tv en sonos apart regelen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.277
211
68
Optie om interne speakers uit te schakelen is inderdaad niet meer aanwezig in de VT60 waar het bij vorige versies wel nog kon.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.277
211
68
Even gezocht, geen idee of het ook maar enig effect zal sorteren.

Via Apps -> Viera -> Audio kan je blijkbaar tussen TV en Surround ... wie weet
 
Laatst bewerkt door een moderator: