• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Panasonic: VT60-Club

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
1f621.png
Mijn mooie Plasma 55VT60 is stuk
1f620.png
en jammer genoeg zijn deze mooie tv's onder garantie niet meer leverbaar. Jammer genoeg zit er niets anders op, om hier afscheid te moeten nemen van een dierbare (VT60) vriend Er wordt me als alternatief een omruiling van een defect verklaarde plasma Panasonic 55VT60 naar een TX-58AX800E.

Na wat opzoekwerk (reviews) is dit puur op beeld gericht, geen reële en plasma-waardige omruiling waard?

Om een aantal keuzes open te laten, vraag ik me af of er in het gamma Led's van Panasonic een beter alternatief te vinden is dan datgene wat me is voorgesteld? Verder vrees ik dat een creditnota niet bij de mogelijkheden behoort?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Hoe oud is je VT60 als ik vragen mag?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.677
207
73
Pffff...balen man! Kan je verder niet helpen...ik kijk nog op een 720p HD ready SAMSUNG van 50kg zwaar
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Joske007 zei:
Om een aantal keuzes open te laten, vraag ik me af of er in het gamma Led's van Panasonic een beter alternatief te vinden is dan datgene wat me is voorgesteld? Verder vrees ik dat een creditnota niet bij de mogelijkheden behoort?
De leds van panasonic trekken op niet veel... heb al zoveel research gedaan ivm mijn probleem dat enkel de sony W8 >50 inch reeks in aanmerking komt als vervanger van plasma ..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Inderdaad echt balen en zeer jammer dat er geen plasma's als omruiling meer voorradig zijn
1f621.png
Nu we van dit mooie plaatje met uitstekende zwartwaarden verwend zijn, zal het zeer moeilijk worden om aan iets ander te moeten wennen
1f62d.png


Jammer dat Panasonic geen waardig plasma alternatief kan aanbieden en moet ik misschien toch maar eens proberen om voor een creditnota te gaan? Enig alternatief zou de AX900 kunnen zijn, maar deze ligt helaas ook veel te ver uit mijn budget en boven de prijs van een VT60.

@Skank, stuk wil zeggen dat de plasma niet naar behoren werkt
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Joske007 zei:
Skank</woltlab-metacode>, stuk wil zeggen dat de plasma niet naar behoren werkt
Wij willen weten wat er niet naar behoren werkt! :D.

En het forum ging down, tegelijk met je slecht nieuws
2639.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Als het dan moet, lol
1f606.png


De logo’s zijn met zeer grote zichtbaarheid ingebrand, waarbij er tevens 2 rode horizontale balken thv de ondertiteling door het ganse beeld lopen. Helaas heb ik deze problemen niet kunnen verhelpen door de tv verschillende nachtjes een ruis-beeld of de zwart/wit schuifbalk voor te schotelen
1f608.png
Ook hebben we last van een zoemend geluid.

Al jaren zijn we een tevreden gebruiker van de voorgaande Pana PV70 en PZ85, jammer dat deze plasma dit euvel voor het eerst vertoont.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Joske007 zei:
De logo’s zijn met zeer grote zichtbaarheid ingebrand, waarbij er tevens 2 rode horizontale balken thv de ondertiteling door het ganse beeld lopen. Helaas heb ik deze problemen niet kunnen verhelpen door de tv verschillende nachtjes een ruis-beeld of de zwart/wit schuifbalk voor te schotelen Ook hebben we last van een zoemend geluid.
Brrr, dat is gewoonweg de ergste nachtmerrie van eender welke plasma eigenaar... De logo's kan ik begrijpen, evenals ondertitel burn in, maar dat deze laatste rood zijn? Nog nooit gehoord, je bedoeld zeker grote?. Die middeltjes zoals schuiven zijn enkel in het begin nuttig, bijmij krijg ik de ondertitel sporen amper weg met fullscreen content...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Met een wit plaatje als afbeelding, staat er doodleuk het logo van "VTM en Eén" te pronken met onderaan 2 rode balken op de plaats van de ondertiteling
2639.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Joske007 zei:
Met een wit plaatje als afbeelding, staat er doodleuk het logo van "VTM en Eén" te pronken met onderaan 2 rode balken op de plaats van de ondertiteling
Hoe is dat nu mogelijk.. die logo's zijn toch semi transparant waardoor de achtergrond altijd beweegt en dus niet echt statisch te noemen is? Dat voorkomt het inbranden toch... echt wel zonde....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.117
324
113
De HW55 naar beneden en een VW500 in de HT rocketlauncher
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
STOP aub niet doen lol

Daar er geen plasma's of beter gezegd waardige Led-alternatieven bij Panasonic zijn, ga ik morgen via de winkel maar eens informeren voor een credit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Heb je daar geen garantie meer op Rik ? Dan moet Panasonic toch een adequate oplossing bieden. Hou m'n hart al vast voor mijn toestel
2639.png


Wel serieus balen dit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Stiibun zei:
Heb je daar geen garantie meer op Rik ? Dan moet Panasonic toch een adequate oplossing bieden. Hou m'n hart al vast voor mijn toestel
2639.png
Wel serieus balen dit.
Hi Stefaan,

Gelukkig valt alles nog onder garantie te regelen, ben benieuwd hoe het afloopt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.298
124
73
Joske007 zei:
Er wordt me als alternatief een omruiling van een defect verklaarde plasma Panasonic 55VT60 naar een TX-58AX800E.

Na wat opzoekwerk (reviews) is dit puur op beeld gericht, geen reële en plasma-waardige omruiling waard?
Reviews? misschien moet je gewoon eens gaan kijken ergens naar dit toestel, om een idee te vormen? Of de omruil aanvaarden, verkopen en dan op zoek gaan naar iets anders?
 
Laatst bewerkt door een moderator: