• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Gaming PS 4

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Daar heb je wel een punt natuurlijk.. maar als ze dan toch iets toevoegen.. dan liever mediabox ipv social box
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Puttermansz

Member
5 mei 2013
721
0
21
Beetje dure console dan enkel en alleen voor fifa Komt daar bij dat , tot nu toe, de ps 4 ook geen mediabox gedeelte heeft........ (wat ik erg jammer vind, liever dat dan dat sociale gedoe erbij)
  Hij functioneert ook als BR-speler. Maar ik speel nog andere spelletjes ook hoor.
263a.png
  GTAV bijvoorbeeld
 
Laatst bewerkt door een moderator:

PreDaToR

Active Member
19 feb 2013
215
50
36
Geen van beide graag, media en al de andere zever kunde op pc. Playstation moet puur om gamen gaan.
das nu is gesproken seh! kwil me ook wel ene gaan halen ma kga zowiezo een jaar wachten, als ge vergelijkt met de vorige releases waren de ps3's toch veel stabieler die pas na een jaar uitkwamen... zodus ga ik dit ook zowiezo doen, hopelijk is de prijs tegen dan ook al een beetje beter
1f609.png
bf4 lukt ook meer dan goed genoeg op de ps3 dus kzal daar nog wel een hele tijd blijven
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Same here.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.487
311
93
Mja. Was te denken. Maar zoals te verwachten mag je dan geen verbinding meer maken met het internet ook als hij gehackt is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.162
71
58
Lelijker kon niet blijkbaar.;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Puttermansz

Member
5 mei 2013
721
0
21
net vernomen op tweakers forum dat de 2e lading PS4 rond 11 december zou toekomen   *
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Puttermansz

Member
5 mei 2013
721
0
21
"Sony kan de pre-orders voor de Playstation 4 niet meer garanderen op de lanceerdatum". Met dat bericht liet de Japanse elektronicagigant in augustus al weten dat het wellicht teveel hooi op de vork nam na de aankondiging van hun nieuwste spelconsole. Die vrees wordt nu bewaarheid: winkels krijgen lang niet genoeg PS4's binnen om te voldoen aan de vraag. Geruchten spreken van 9.000 PS4-consoles voor Belgi
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth


'Streamen van games naar PlayStation-consoles komt pas 2015 naar Europa'

Dimitri Reijerman</a>, dinsdag 3 december 2013 16:00, <a data-ipb='nomediaparse' href='http://tweakers.net/nieuws/92961/streamen-van-games-naar-playstation-consoles-komt-pas-2015-naar-europa.html#reacties']reacties: 6[/url], views: 1.101
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
[youtube]<woltlab-metacode data-name="media" data-attributes="W10=">http://youtu.be/A71EUgUhdzg</woltlab-metacode>[/youtube]   damn wat een engine
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Puttermansz

Member
5 mei 2013
721
0
21
Ziet er echt vet uit! :eek:   jammer genoeg is het nog steeds wachten op men PS4. De tweede levering komt normaal deze week binnen maar CoolBlue doet hier h
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Puttermansz

Member
5 mei 2013
721
0
21
Update: Bij CoolBlue is alles in het honderd gelopen. Men wou geen informatie geven aan de wachtende klanten wanneer de PS4's ongeveer zouden binnenkomen. Terwijl andere winkels als Mediamarkt, GameMania, ...dat wel deden. Dan stuurden ze enkel een e-mail naar de mensen die bij de 2e levering zitten en een PS4 toegestuurd kregen. Ze wouden de klanten niet verwittigen die buiten de 2e levering vallen, zonder pardon. Vreemd genoeg was ik er niet bij. Gisteren geen mailtje ontvangen, niets! Toen ik mijn PS4 besteld heb (09/10/2013) stond duidelijk vermeld dat ik bij die 2e levering zou zitten. Helaas dus... Nu is het weer tasten in duister wanneer een volgende lading binnenkomt, en dan ben ik nog steeds niet zeker dat ik er bij zit.   CoolBlue faalt hier echt wel hard!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Good to know!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Puttermansz

Member
5 mei 2013
721
0
21
Ondertussen deze mail gekregen van Coolblue:   Beste *******, Hartelijk dank voor het pre-orderen van de Sony Playstation 4 bij Coolblue. We brengen u graag op de hoogte van de laatste stand van zaken rondom
 
Laatst bewerkt door een moderator:

PreDaToR

Active Member
19 feb 2013
215
50
36
impressive filmke!!! wanneer komt da spel uit ( the division? )     beetje normaal eigenlijk hoe coolblue communiceert, bij andere shops zal het zeker niet beter zijn
263a.png
khad een pre order gedaan bij mediamarkt ( hoe dom van mij ) voor bf4, ik ging een telefoontje krijgen als ze het hadden, op de releasedag niks gehoord dus kdacht ze zullen er te weinig hebben en kzal te laat zijn geweest, stuurt ne kameraad me savonds een sms waarom ik niet op bf4 zit, dit terwijl hij bf4 gewoon uit de rekken heeft genomen bij deze mediamarkt!! spijtig genoeg was het toen vrijdags een feestdag dus ik bel zaterdags wat er van is, "ja die ligt hier", kvraag waarom ze mij niks hebben laten weten " er zal iets fout gelopen zijn bij ons dan" voila... nooit meer iets pre orderen bij mediamarkt dus
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Puttermansz

Member
5 mei 2013
721
0
21
Man man man, wat een machine die PS4!
263a.png
De voorbije 2 dagen wat Killzone en Fifa 14 gespeeld op men projector. Grafisch echt een streling voor het oog! Ik kan niet wachten om direct weer aan de slag te gaan.
lol.gif
games starten op in 5 seconden en de laadtijden in het spel zijn weg! Ook de nieuwe controller is een serieuze verbetering tegenover de vorige. Betere joysticks, triggers, ligt beter in de hand, ... Enige (zware) minpunt: Dat ding ondersteunt geen 3D Blu-ray!!!! :wacko:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Ps4 is geen mediaspeler meer he,mss later wel met firmware update. Ik zou me geen zorgen maken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.487
311
93
Die 3D vind ik ook jammer. Idem bij de Xbox One trouwens. Is wel niet uitgesloten dat ze het later gaan toevoegen.. Dus ik hoop van wel want momenteel heb ik geen 3D BR speler.
 
Laatst bewerkt door een moderator: