• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Gaming PS 4

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Ik ben er absoluut zeker van dat het zal kunnen.

Laat hen eerst op main thing als games focussen. Rest komt wel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Werkt Sony aan nieuwe modellen van PS3 en PS4? 21 mei 2014 16:47 | Nieuws | StanTem | 3 reacties[color=rgb(0,0,0);font-family:Arial, Verdana, sans-serif;font-size:12px] [/color]

De PlayStation 3 werd al in heel wat nieuwe lay-outs gegoten. Startten deden we met de eerste PlayStation 3 en enkele jaren later werd er een Slim-model uitgebracht. Ondertussen zitten we aan de PlayStation 3 Super Slim en als we certificaataanvragen die op 13 mei werden ingediend mogen geloven, is er nog een nieuw design voor de PlayStation 3 op komst. Ook de Sony's next-gen console werd er een aanvraag ingediend. Het is uiteraard niet onlogisch dat het Japanse concern zich bezighoudt met nieuwe versies van hun consoles, want reeds alle PlayStation-toestellen hebben een ander design aangemeten gekregen. Zitten jullie te wachten op een PlayStation 4 Slim? Wij zijn benieuwd wat komende E3-beurs zal brengen, want misschien kunnen we wel een aankondiging verwachten. Bron 9lives Wel vroeg zeg, maar kan het alleen maar toejuichen =:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

PreDaToR

Active Member
19 feb 2013
215
50
36
ja lijkt me wel iets   kameraad werkt als laborant int wetenschapspark hier in Hasselt, die is bezig met het ontwikkelen van een projector vr volledig kamercontrole, dus links rechts en rechtdoor zicht precies alsof ge er midden in zit, hetzelfde als met die bril, ma zonder bril
1f609.png
vooral aant testen bij games opt moment ( who can blame them ) ma tis ook al getest geweest bij een concert van u2, binnen 5-10j ziet de wereld er heel anders uit, thats for sure
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Sony geeft PS4 volgende week ondersteuning voor 3d-blu-ray-films

Door Olaf van Miltenburg, donderdag 24 juli 2014 08:38, reacties: 159, views: 17.004 • Feedback


Sony heeft aangekondigd dat de PlayStation 4 volgende week een firmware-update krijgt die de console de mogelijkheid geeft 3d-blu-ray-films af te spelen. De aankondiging volgt op een vergelijkbare update van Microsoft voor de Xbox One, die in augustus verschijnt.


Sony heeft het op het PlayStation Europe-account van Twitter nog over 'coming soon' voor firmware-update 1.75, maar op het Amerikaanse account specificeert het concern dat de update volgende week uitkomt. Welke dag is echter niet bekend. Onduidelijk is ook nog welke wijzigingen de nieuwe firmware nog meer met zich meebrengt.


De aankondiging volgt op de mededeling van Microsoft van afgelopen weekend, dat de augustus-update voor de Xbox One ondersteuning voor 3d-blu-ray-content met zich meebrengt. Die update zorgt verder voor meer sociale features, onder andere voor de activity feed en de vriendenlijst, en voor de mogelijkheid games voor de Xbox One kopen via een mobieltje te kopen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Puttermansz

Member
5 mei 2013
721
0
21
Sony geeft PS4 volgende week ondersteuning voor 3d-blu-ray-films

Door Olaf van Miltenburg, donderdag 24 juli 2014 08:38, reacties: 159, views: 17.004 • Feedback


Sony heeft aangekondigd dat de PlayStation 4 volgende week een firmware-update krijgt die de console de mogelijkheid geeft 3d-blu-ray-films af te spelen. De aankondiging volgt op een vergelijkbare update van Microsoft voor de Xbox One, die in augustus verschijnt.


Sony heeft het op het PlayStation Europe-account van Twitter nog over 'coming soon' voor firmware-update 1.75, maar op het Amerikaanse account specificeert het concern dat de update volgende week uitkomt. Welke dag is echter niet bekend. Onduidelijk is ook nog welke wijzigingen de nieuwe firmware nog meer met zich meebrengt.


De aankondiging volgt op de mededeling van Microsoft van afgelopen weekend, dat de augustus-update voor de Xbox One ondersteuning voor 3d-blu-ray-content met zich meebrengt. Die update zorgt verder voor meer sociale features, onder andere voor de activity feed en de vriendenlijst, en voor de mogelijkheid games voor de Xbox One kopen via een mobieltje te kopen.
  Eindelijk, werd tijd!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Puttermansz

Member
5 mei 2013
721
0
21
<woltlab-metacode data-name="media" data-attributes="">http://www.youtube.com/watch?v=BDIXSouz5LA</woltlab-metacode>   Hebben!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.119
324
113

Als het er zo goed int echt uitziet (en rijdt) dan haal ik ne PS4 en haal ik m'n G25 nog eens uit de kast
1f604.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Het heeft geen haar gescheeld of ik had een ps4 Kon mn wii verkopen voor 150 en wou de deal v 400 (pakket met destiny)   Echter het vrouwtje heeft me tegengehouden
2639.png
Ze wil absoluut de wii voor de kids Waar ze nu ook skylanders op hebben... Ja vrouw, ze hebben die ook op de ps4 Maar geen mario bros enz   K   Guess dat ik nog ff wacht dan, en dan de volle pot betaal lol
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Puttermansz

Member
5 mei 2013
721
0
21
Het heeft geen haar gescheeld of ik had een ps4 Kon mn wii verkopen voor 150 en wou de deal v 400 (pakket met destiny)   Echter het vrouwtje heeft me tegengehouden
2639.png
Ze wil absoluut de wii voor de kids Waar ze nu ook skylanders op hebben... Ja vrouw, ze hebben die ook op de ps4 Maar geen mario bros enz   K   Guess dat ik nog ff wacht dan, en dan de volle pot betaal lol
  Je bent er toch eventjes héél dicht bij geweest blijkbaar!

Maar geen ramp. Er zijn nog niet veel games uit voor PS4
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Jup

Komt nog wel
263a.png


Budget gaat nu ook echt vooral naar het huis..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Puttermansz

Member
5 mei 2013
721
0
21
Ik heb vrijdag Middle Earth: Shadow of Mordor gekocht voor de PS4. Jammer genoeg nog geen tijd gehad om te spelen
2639.png



<woltlab-metacode data-name="media" data-attributes="">http://www.youtube.com/watch?v=4rbOTQhasnM</woltlab-metacode>
 
Laatst bewerkt door een moderator:

John Carlton

Well-Known Member
16 mei 2014
825
220
53
Gent
Krijgt naar het schijnt wel goede kritieken. Ik ben vooral met Destiny bezig in de weinige vrije game-tijd die ik heb.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Puttermansz

Member
5 mei 2013
721
0
21
Ondertussen deze week wat kunnen spelen. Verslavend spel moet ik zeggen. Je kan het wat vergelijken met Assasins Creed maar in een LOTR vestje. Je speelt in een open wereld waar je missies moet uitvoeren en Orcs slachten.
263a.png
Ik moet constant de klok in het oog houden want voor ik het weet ben ik 2 uur aan het spelen.
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

John Carlton

Well-Known Member
16 mei 2014
825
220
53
Gent
Altijd een goed teken... Ik ga het eens lenen van een vriend als die ermee klaar is
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.119
324
113
Is er iemand die al Destiny gespeeld heeft? En hoe bevalt het?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

John Carlton

Well-Known Member
16 mei 2014
825
220
53
Gent
broodro0ster zei:
Is er iemand die al Destiny gespeeld heeft? En hoe bevalt het?
Jup,

Speel het bijna elke dag. Speelt heel vlot, weinig bugs, verslavend. Tis in orde wat mij betreft
 
Laatst bewerkt door een moderator: