• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Unraid Topic

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Die container size van Sonarr ziet er normaal uit hoor. Ik zit op 601MB en de logs enzo worden netjes bewaard buiten de container.
 

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Nee dan volgt er nog een post read. Tja de keuze is aan jou, maar op die manier weet je wel meteen of er problemen zijn met die schijf.
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Dat was bij mij ook een process van lange duur... Maar goed. Zoveel last heb je daar niet van. Behalve als je dringend die harde schijf nodig hebt...
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Dat was bij mij ook een process van lange duur... Maar goed. Zoveel last heb je daar niet van. Behalve als je dringend die harde schijf nodig hebt...

goh ja
ik kan niets meer doen
cache zit te vol om nog te downloaden en kan niks moven want array zit zo goe als vol
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Skank Skank Dan is het simpel.. Te lang gewacht voor upgrade te doen vrees ik.. Heb ooit ook te lang gewacht en beginnen deleten zelfs. Daarna heb ik zelfs drastisch te werk gegaan en nieuwe case gebouwd met meer mogelijkheden en blijft het ook koeler.

Nu heb ook op tijd in actie geschoten en “kleine” upgrade gedaan van 16 tb 😛
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Skank

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
En hoe ver zit de preclear nu? Postread zou wel sneller moeten gaan als de pre-read.
 

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Ben vooral benieuwd welke schijf daar nu precies in zit in die case. De spanning is onhoudbaar 😁
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Skank

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Is dat niet supertraag? Dat is dan al 4 dagen ofzo..

Ik heb er 2 tegelijk gedaan van 8tb en was ongeveer 2 dagen..
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Juist.. Was ik vergeten. Wordt die schijf niet heet of zit dit in een case met ventilator?
 

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Ja had met vergist, post-read duurt even lang als pre-read. Hier een 4 TB schijf via USB en vandaag klaar na 82 uur. Was een verdachte schijf uit mijn Syno maar geen problemen tijdens de preclear. Zal ze toch niet gebruiken en voor een grotere capaciteit gaan.

Trouwens net zelf duplicati backup opgezet naar Wasabi S3 offside Storage. Loopt als een trein, als eerste test van unRAID appdata, libvirt en flash drive backup. Nu nog een tweede backup taak opzetten voor mijn belangrijke documenten.
Wat nog rest is aansluiten op UPS en instellen, maar eerst een nieuwe schijf vooraleer ik de server op zijn plaats zet waar de UPS staat.
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Skank

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Kon deze voormiddag mijn unRAID server niet benaderen via VPN, dacht shit zal toch niets gebeurd zijn. Bij thuiskomst alles OK, de server stond gewoon echt in slaap, alle ventilatoren staan dan uit net als alles LEDs. Snel een WOL app geïnstalleerd en nu kan ik deze ook vanaf afstand terug uit slaap halen. Weeral iets afgetikt van de lijst :)

2m4mkz.jpg
 
Laatst bewerkt: