mysteryliner
Member
white bird in a blizzard. 5,9
A most violent year. 7
A most violent year. 7
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Heb je gelijk in. Het probleem voor mij is dat ze het dan toch proberen te doen en dat het dan helemaal niet in de film past. Die tedere momentjes naar het einde toe, dat was voor mij de grootste afknapper.sandervdw zei:Mad Max 3: Het midden tussen Mad Max 2 en Fury Roads. Fury Roads is wel duidelijk degene met het minste verhaal, maar daar draait het imo bij dit soort films niet om.
Misschien ook nog een jerrycan naft open zetten, dan hebt ge de geur ook nogilstino zei:4-d home cinema . worden dure inkomkaartjes
Ale jong Binnenkort maar eens vergeljiken op de m&g hebroodro0ster zei:Mad Max: Fury Road 6/10 Zeer brute soundtrack, maar dat is het ook een beetje... Samen met een maat gekeken en we vonden het beiden wat teleurstellend. Ze konden er meer mee gedaan hebben.
Vorige week Teenage Mutant Ninja Turtles gezien en heb daar meer genoten als van Mad Max waar ik al zo lang zit op te wachten
Ja ben benieuwd! Vooral naar jouw 7.1 setup. Heb je een paar goeie fragmenten die ik op voorhand thuis eens moet checken?Skank zei:Ale jongBinnenkort maar eens vergeljiken op de m&g he