Dat is goed op tijd. Episode 7 komt pas in December heilstino zei:ben terug met star wars begonnen , episode I en II al gezien nu de rest nog
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Dat is goed op tijd. Episode 7 komt pas in December heilstino zei:ben terug met star wars begonnen , episode I en II al gezien nu de rest nog
Ik gok het eersteJoske007 zei:Staat ook nog op mijn te kijken lijstje. Verhaaltje uit de duizend of was deze wat origineler?
Ik vond em ook gewoon leuk.demon zei:Jurasic World; Leuke film, maarja
Flauw afkooksel na "Gone Girl" - maar die pike is voor geen haar te vertrouwen, dat wel |
Mja, Schoenaerts is vertrokken, we mogen toch een beetje fier zijn op hem als filmliefhebbers! Muziek van Craig Armstrong begot: ferm! 7/10 | En nog meer van dat liefdesgedoe |
Uit de oude doos nog eens gehaald, blijft een goed filmken, ook al is die al 20 jaar oud inmiddels. 8/10 | En maar eens in de nieuwe doos gaan snuisteren ook Hoe melig kan een (romantische) film toch zijn... en toch was ik happy na het zien van deze prent! 8/10, mede dankzij de leuke OST uit de hand van Simonsen |