Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Mad Max was idd veel te braaf imo.demon zei:Mad Max: Fury Road. Ik had meer van deze film verwacht... Zo'n actie spektakel en amper enige gore met zo'n voertuigen?
De actie is goed, maar de gore ontbreekt gewoon en een verhaal hoef je helemaal niet te verwachten, de film is één grote chase scene... :sad:Skank zei:Ouch jij ook al? Dat belooft niet veel goeds vr fury road
Dat is voor mij net de reden dat ik hem zo goed vonddemon zei:De actie is goed, maar de gore ontbreekt gewoon en een verhaal hoef je helemaal niet te verwachten, de film is één grote chase scene... :sad:
En ik die dacht dat je de originele Mad Max uit 1979 gezien had, daar ging ik wel vanuit omdat je zei Mad Max en niet Mad Max: Fury RoadJake zei:Mad Max was idd veel te braaf imo.
idd ,Mad Max: Fluffy road...Stiibun zei:En ik die dacht dat je de originele Mad Max uit 1979 gezien had, daar ging ik wel vanuit omdat je zei Mad Max en niet Mad Max: Fury Road
Dus de 2 vervolgen zijn beter dan de originele? Mad Max 2 staat voor vanavond geplandskoebiedoe zei:Omdat er nog 2 vervolgen waren op Mad Max....