• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.675
207
73
Joske007 zei:
Als ik er nog eens zin in heb, zal ik deze ook eens een kans geven.
Want het is eerlijk gezegd de laatste tijd met het filmaanbod maar zeer triestig gesteld, al goed dat de ruimte merendeels voor muziek wordt gebruikt
1f61c.png
Dat gevoel ik heb ik ook tegenwoordig.
Hier en daar een goeike, maar overwegend zoveel brol...
De investering in 4K/LASER nog effe uitstellen
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Niet akkoord, vind de laatste tijd terug best wa goei filmkes.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.116
324
113
djaxx zei:
Niet akkoord, vind de laatste tijd terug best wa goei filmkes.
Ja idd. Het mogen er wel wat meer zijn, maar er zitten toch wel een paar goeie bij.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rakker

Member
19 feb 2013
219
2
21
Deze gezien: Thelma (2017) Het is eens iets anders dan al die Marvel films. Viel best mee 7/10  <woltlab-metacode data-name="media" data-attributes="">https://youtu.be/vgQMHG9SGlU</woltlab-metacode>
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.151
68
58
Collateral beauty : het typische kerstverhaal voor deze tijd van het jaar , ge weet wel tijd,liefde,dood...komen op bezoek bij Willis die de man speelt die zijn kind verloren is en daardoor alle zin om te leven kwijt is .
Geeft de schuld aan die drie dingen en dan komen ze op bezoek...
Verhaals gewijs zit het nog best goed in elkaar ,alhoewel je denkt het plot snel door te hebben zit er best nog een plotse wending in het verhaal en het einde is zoals verwacht maar toch anders.
1f609.png

Goede familiefilms zo voor op een avond.(beetje cliché maar soit)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

A*Brand NewBox

CinéHome hifi & Home cinema
Dealer
3 jan 2016
891
79
42
Sint-Niklaas
www.cinehome.be
Star Wars VIII The Last Jedi - 7,5/10

Op zich een mooie sequel al miste ik die memorabele scènes die SW films 'anders dan de anderen' maken. Vb. het lightsaber duel Kylo vs Ray in Ep7.
Al vroeg in de film ook een enorm WTF momentje. Bij Ep7 was dat de 'verschijning' (projectie) van Snoke. Hier een ... tja, see for yourself.
Kylo en Ray houden ook hier de film recht. Allebei klasse acteurs die geloofwaardigheid geven aan het verhaal.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
Star Wars VIII The Last Jedi

Ik ben eigenlijk teleur gesteld, alles waar iedereen zo naar uitkeek en theorieën over had, wordt gewoon direct weggegooid.
Ze hadden beter heel het middelste deel van de film geschrapt en meer diepgang in het verhaal gestoken.
Kylo en Rey houden inderdaad de film recht, maar voor de rest is er echt niet veel aan.
Blijkbaar moet Star Wars gewoon geld opbrengen en is het meer het lichtere genre aan het worden, jammer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
419
98
Earth
Ik vrees er ook voor. Tis niet omdat het starwars is dat het direct een topfilm is
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.298
124
73
Alleen al voor de muziek van Williams: dat ze maar verder doen, want ik denk altijd dat het zijn laatste prent geweest is, gezien zijn leeftijd redelijk omhoog begint te gaan
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Lotr: the fellowship of the ring. Extended edition. 9/10

LOtr: the two towers Extended Edition. 10 / 10

Een ware belevenis voor de HT.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Lord of the rings : the return of the king Extended edition.

Wat moet je daar nog op zeggen e, fantastische reeks weer eens herbekeken bij deze.
Die mag weer voor een jaar of 2 de kast in.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

A*Brand NewBox

CinéHome hifi & Home cinema
Dealer
3 jan 2016
891
79
42
Sint-Niklaas
www.cinehome.be
djaxx zei:
Lord of the rings : the return of the king Extended edition.

Wat moet je daar nog op zeggen e, fantastische reeks weer eens herbekeken bij deze.
Die mag weer voor een jaar of 2 de kast in.
Inderdaad blijft het een geweldige reeks. Het geluid is ook top. Iets wat er altijd uitspringt wanneer het in de studio werd gemixt op M&K monitoren, zoals bij deze films.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.516
158
66
denk dat het merk van speakers weinig of niks te maken heeft met het resultaat.
Je mag eerder de sound mixer, producer bedanken alsook het budget.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

A*Brand NewBox

CinéHome hifi & Home cinema
Dealer
3 jan 2016
891
79
42
Sint-Niklaas
www.cinehome.be
Ik denk daar anders over.
Als de sound engineer met een setup werkt die geen fijn detail laat horen, dan kan hij het er ook niet in mixen.
Evenmin als wanneer een monitor (scherm) slecht gecallibreerd is, de kleurcorrector niet weet of bepaalde highlights niet overbelicht zijn of donkere stukken niet dichtlopen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.516
158
66
Ik mag hopen dat M&k toch niet het enige merk luidspreker is dat fijn detail kan laten horen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.298
124
73
Diene Finn Wolfhard is echt wel grappig!

<woltlab-metacode data-name="media" data-attributes="W10=">https://www.youtube.com/watch?v=7no56Zw1e20</woltlab-metacode>

Echt creepy was dat nu ook weer niet, het blijft ne clown hé
1f609.png
Dus 6,5/10
Op naar episode 2 allez...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
<woltlab-quote data-link="https://home-theater.be/topic/13-welke-film-hebben-jullie-zopas-gezien/?postID=49748#post49748" data-author="ToothLess"> Echt creepy was dat nu ook weer niet, het blijft ne clown hé
1f609.png
  </woltlab-quote> Straks dan maar eens naar kijken met mijn dochter van 7
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
Kingsman: The Golden Circle. Ik vond de eerste echt wel entertaining en deze is ongeveer even goed. Ik ben tot nu toe zeker fan van de reeks!
 

Cramer

Member
18 jan 2015
138
1
23
Valerian: Op zich wel 'mooi' maar dun verhaal en weinig charismatische hoofdrolspeler; 6/10
The Gift: Verrassend degelijke film van en met joel edgerton, wel geen feel good film :) 7/10