• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

Carrion

Member
26 nov 2014
378
15
23
Guardians of the Galaxy Vol. 2 (2017) - 8/10

Final Destination (2000) - 7/10

Jaren geleden sinds ik deze nog eens gezien had. Geeft toch echt een makaber gevoel, deze film.
 

Carrion

Member
26 nov 2014
378
15
23
Coco (2017) - 8/10

Ah Pixar, you've done it again. Fantastische animatie, humor en muziek zitten zeer goed in elkaar en uiteraard enkele snottermomenten die alleen Pixar kan afleveren. Must see voor alle animatie / Pixar fans.
 

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Thor: Ragnarok. 5/10
Vond er echt geen bal aan. De humor was een beetje overdreven. Ik vond het verhaal ook erg zwak en nam me nooit op sleeptouw. Af en toe wel leuke actie maar dat volstaat niet voor mij.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
419
98
Earth
Coco (2017) - 8/10

Ah Pixar, you've done it again. Fantastische animatie, humor en muziek zitten zeer goed in elkaar en uiteraard enkele snottermomenten die alleen Pixar kan afleveren. Must see voor alle animatie / Pixar fans.
Kheb het gezegd he, een knaller!
 

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
The Shape of water.
Goeie film en leuk verhaal ,niks meer en niks minder. 7/10
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.116
324
113
Coco (2017) 8/10
Zeer leuke animatie film met prachtig beeld!

Dunkirk
Leuk maar niet meer en vooral heel zwaar overroepen 7/10

Hmmm, volgens mij zijn er gewoon veel mensen met verkeerde verwachtingen. Ik heb echt genoten van die film.
 

Cramer

Member
18 jan 2015
138
1
23
American made: 7/10 Waargebeurd verhaal over piloot die tegelijk voor de CIA en Escobar dingen gaat smokkelen, mocht wel es met iemand anders dan Tom cruise zijn...
Logan lucky: 7/10 Onderhoudende prent van een overval op een Nascar-race; Ik hou onthou vooral dat ik meer wil zien van Adam Driver;
Warcraft: 8/10 Als ex-speler van oa Warcraft 3 en World of Warcraft wou ik deze al lang es zien; Leuke actieprent die gewoon om home cinema vraagt (beeld en geluid top); Schreeuwt ook om een vervolg dat er mss niet zal komen, tenzij door de successen in China;
 

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
The imitation game herbekeken. Wat blijft het toch een sterke film met een zeer sterke Benedict.
Helemaal top!
 

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.516
158
66
Vraagje, herbekijken jullie veel films?
Bemerkt dat mijn kinderen geen enkel probleem hebben om een film 10 keer te bekijken.
Voor mezelf echter merk ik dat ik max. 20% van alle films die ik kijk nog eens herbekijk, dan meestal ook pas jaren later. De films die ik 3 keer heb gezien zijn groote uitzonderingen en dan sprekn we al snel over tijdspannes van vele jaren...
 

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Bij mij is het simpel. Ik d*wnlo*d eerst de films. Diegene die ik goed vind koop ik de rest verwijder ik. Ik heb geen collectie op de nas.
De aangekochte films herbekijk ik zeer zeker. Ik gebruik mymovies app, daar zitten heel leuke filters in. Zo weet ik perfect welke film hoelang geleden is. Ik zit meestal met een drie jaar tussen eer ik de film opnieuw kijk.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
419
98
Earth
Vraagje, herbekijken jullie veel films?
Bemerkt dat mijn kinderen geen enkel probleem hebben om een film 10 keer te bekijken.
Voor mezelf echter merk ik dat ik max. 20% van alle films die ik kijk nog eens herbekijk, dan meestal ook pas jaren later. De films die ik 3 keer heb gezien zijn groote uitzonderingen en dan sprekn we al snel over tijdspannes van vele jaren...

Enkel de keepers probeer ik te houden maar soms is dat moeilijk beslissen
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.116
324
113
Vraagje, herbekijken jullie veel films?
Bemerkt dat mijn kinderen geen enkel probleem hebben om een film 10 keer te bekijken.
Voor mezelf echter merk ik dat ik max. 20% van alle films die ik kijk nog eens herbekijk, dan meestal ook pas jaren later. De films die ik 3 keer heb gezien zijn groote uitzonderingen en dan sprekn we al snel over tijdspannes van vele jaren...
Als ik klein was heb ik bij mijn oma de filmcasettes kapot gespeeld door constant naar dezelfde films te bekijken.

Nu kijk ik alleen echt de klassiekers nog eens opnieuw en meestal pas na enkele jaren. Of als er nog eens sequel uit komt een aantal jaren, dan kijk ik de eerste film nog eens opnieuw.