• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke muziek op blu ray heb je laatst geluisterd in uw ht

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Die koop ik me zeker ook nog een keertje.


Doe maar : symphonica in rosso , glad ijs toer.


No brainer als je fan bent van de groep, sfeer helemaal top en de kwaliteit ook goed.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.155
68
58
David Foster and friends,Hitman : heb hem gekeken op de plasma in surround 5.1......beeld...gewoon goed,geluid....gewoon goed...totaal geen opmerkingen.De show zelf is heel aangenaam om te kijken en te beluisteren,is een mix van beetje pop,country,klassiek...verschillende bekende en onbekende gasten en ook een paar grappige momenten.

Enkel
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.155
68
58
David Foster and friends,hitman returns : ....machtig,subliem,regelmatig kiekevlees....zo kan ik best de show omschrijven....gezien op de projector in surround master hd ....echt de zangers hebben er zin in,het publeik staat regelmatig te dansen....hitman was al goed,dit is gewoon het vervolg van de show...de passie,het vuur,de gedrevenheid,de tederheid.....subliem gewoon.;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.155
68
58
Smashing Pumpkins,Oceania ( niet in 3D maar in 2D ) life in nyc : bwa,goed gitaarwerk,stevig rockwerk maar te braaf...beeld en geluid zijn best goed te noemen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.155
68
58
Madonna MDNA : ik denk eerlijk gezegd dat ik een slechte versie heb gekocht....beeld korrelig,zwart is met momenten grijs,beeld met momenten wazig..en dat op de plasma....wat moet dat geven op de projector.

Geluid is ook niet echt goed te noemen...deze vliegt in de kast en zal er waarschijnlijk nietmeer uitkomen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.155
68
58
Eagles I farewell tour,love from Melbourne :

Deze staat nu nog te spelen maar ik kan al zeggen dat hem een thumps up krijgt van mij.

Enorm veel stereo in dat 5.1 geluid . Misschien de gitaren iets te hard ingemixt maar je kan de andere instrumenten nog goed horen ( o.a de viool ). De oude mannen hebben het blijkbaar best naar hun zin en het publiek doet gretig mee...Wat ik mij wel afvraag is of het de bedoeling was van die koperblazers...dat die verdacht veel op Hoe noemt hem nu weer lijken( zo met dat postske en die zonnebril) ...Beeld is gewoonweg goed te noemen ( wel op de plasma gekeken.)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
EINDELIJK EINDELIJK EINDELIJK heb ik hem
263a.png



Amy winehouse ' i told i was trouble' echt subliem optreden.


Wat maakte ze toch fantastische muziek :(. Deze ga ik nog veel beluisteren!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
EINDELIJK EINDELIJK EINDELIJK heb ik hem
263a.png



Amy winehouse ' i told i was trouble' echt subliem optreden.


Wat maakte ze toch fantastische muziek :(. Deze ga ik nog veel beluisteren!
BR ? waar gekocht en hoeveel als ik vragen mag ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Yup , de blu ray.

Op amazon uk. Heb hem twee keer besteld. 25 pond incl verzending voor beide.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Thibault

Active Member
19 feb 2013
185
29
36
45
Harelbeke
www.facebook.com
2 nieuwe uitgekomen en gekocht   Epica - Retrospect   al een stuk van gezien, very good qua beeld en geluid, ook een paar klassieke stukken erin   Dream Theater - Live at Lunapark   moet ik nog zien :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

evilenko3

Member
13 nov 2013
31
0
9
Iemand fan van metal? Wacht tot de buren naar de zondagmis zijn , de vrouw naar de voetbal, en de kinderen naar de giro en leg dan 'End of an Era' op van Nightwish in hun betere tijden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.155
68
58
Heb ik ook.
1f609.png
Wel niet echt fan van metal maar soms zo af en toe eens tussendoor kan het wel eens.
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Iemand fan van metal? Wacht tot de buren naar de zondagmis zijn , de vrouw naar de voetbal, en de kinderen naar de giro en leg dan

'End of an Era' op van Nightwish in hun betere tijden.

Demon denk ik
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
John Mayer - Where The Light Is.   Echt knap wat die man doet :wub:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Iemand fan van metal? Wacht tot de buren naar de zondagmis zijn , de vrouw naar de voetbal, en de kinderen naar de giro en leg dan 'End of an Era' op van Nightwish in hun betere tijden.
  Check! Maar binnen een paar weekjes krijgen we Nightwish met floor op vocals, fucking awesome!   <woltlab-metacode data-name="media" data-attributes="W10=">http://www.youtube.com/watch?v=4V_eoR6r1Tw</woltlab-metacode>
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.155
68
58
Loberace ( nee geen typfout) ,live in vegas : tja,ondanks het feit dat er liedjes verkracht worden,dat ik twijfels heb over de getoonde zangkwaliteiten en dat alles toch wel een beetje raar overkwam is deze voorbij gevlogen .....toch wel iets speciaals.

Het beeld is prima in orde en het geluid ook.


( enkel een beetje raar.;) )
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.155
68
58
Chris Botti in Boston : op muzikaal gebied scoort deze goed,wat jazz,wat rockachtig,beetje klassiek en allemaal gebonden door een trompet sausje tussendoor.

Het gaat er allemaal gezellig aan toe en toch wel een paar opmerkelijke gasten zoals Katharine McPhee,Sting,Steven Tyler ( jaja en hij zingt live.;) )

Ik ga eerlijk zijn dat ik bij sommige aria's weinig van het beeld heb gezien omdat ik gewoonweg zat te luisteren met mijn ogen toe....zalig zo eens wegzweven op de klanken van een muziekstuk.;)

Wat ik wel van het beeld heb gezien is over het algemeen wel in orde maar in het begin heb je een paar softe momenten ( mischien gewild) maar ook tussendoor kan je zien dat de camera soms telaat scherpstelt....wat toch wel vrij storend werkt en het publiek staat er ook niet altijd scherp op.

Ook,wederom de opmerking dat het surround gevoel niet echt aanwezig was maar dat kan zijn omdat het hier ook een 7.1 spoor betrof.

( het publiek zat wat ver weg)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.155
68
58
Muse : live in Rome olympic stadium : gewoonweg goed,een must have ( ook al ben je geen fan) de show is wervelend,veel lichteffecten ,publiek staat gewoonweg te springen vanaf het begin komt het al goed op gang maar op het eind.....amai,kreeg gewoonweg goesting om mee te springen.


Het beeld en het geluid zijn gewoonweg goed te noemen.( geluiterd in dts-hd )



( kga,nu effe de extra's bekijken.;) )
 
Laatst bewerkt door een moderator: