• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Advies 2.1 home cinema setje.

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.732
420
98
Earth
Die is inderdaad nog beter, maar dan weer hoger qua budget... maar dat kan alleen jij bepalen. Als budget geen probleem is, dan ja, de x2000 is beter (stapje hoger)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Koekatsjoe

Member
22 apr 2014
138
4
23
Die die 100€ gaat het grootste verschil niet geven.. Tenzij er rond die hogere prijsklasse toch iets beter is?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.732
420
98
Earth
Dat denk ik niet. Ook die staat mooi geprijsd
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Koekatsjoe

Member
22 apr 2014
138
4
23
Bon, dan staat het zo goed als vast. X2000 met 2xA26. Probleem is nu dat ik niet kan kiezen welke kleur. De cherry of gewoon zwart.. hehe   Wel opgevallen dat die versterker echt meeeegagroot is amaai. Moet ik nog een meubel vinden waar hij in past..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.732
420
98
Earth
Valt wel mee van grootte, zal je snel aan wennen.   Goeie keuzes heb je gemaakt ! Over kleur kunnen wij niet helpen kiezen. (ik zou zwart nemen lol, verkoopt nadien ook makkelijker)   Mag je snel bestellen, maar vooral, dan ons niet in de steek laten, en komen zeggen wat je ervan vindt he ! En liefst met foto's
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Koekatsjoe

Member
22 apr 2014
138
4
23
Yes, zal eens wat foto's nemen. Kamer wordt hier volledig gerenoveerd..   Doel is (hopelijk gaat het lukken)   nieuw behangpapier en 1 muur bordeaux verven, deftig meubel maar ps3, decoder en receiver in past, nieuwe tv is toekomstmateriaal, boksen op het meubel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.732
420
98
Earth
Komt allemaal in orde! Stap voor stap , en dan kom je verder dan dat je nu een all in one setje koopt, die je achteraf toch weer weggooit, en waar je eigenlijk nooit tevreden over was.   We zijn daar allemaal ingetrapt vroeger
1f609.png
Maak niet dezelfde fout.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Koekatsjoe

Member
22 apr 2014
138
4
23
Voila, zo denk ik er ook over ;).   En mss een heel domme vraag..   Als ik het zo uitreken moet ik 4 utp kabels trekken, radio, decoder, ps3 en eventueem smart tv. Een hubke is toch even goed zeker?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Koekatsjoe

Member
22 apr 2014
138
4
23
Ik heb er hier ook nog wel enkel liggen. T'is dat ik men films stream via men ps3. Via wifi loopt da ni echt vlot
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Ik heb ook gewoon een switch staan. 1 utp van de modem naar de switch en van daar naar elk toestel dat netwerk aansluiting nodig heeft.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Koekatsjoe

Member
22 apr 2014
138
4
23
X2000 besteld! Boksen komen later. Eerst zien voor een tv meubel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Proficiat met de aankoop.
263a.png
  Ik ben ook al een tijd aan het kijken voor een deftig TV meubel. In de meeste dingen kan je nauwelijks een receiver kwijt, laat staan een receiver, bluray speler, htpc, decoder en versterker voor de sub + lades voor wat bluray's, CD's en DVD's. Ik heb een bestek aangevraagd voor een custom meubel, maar het duurt wel even voor ze er mee komen.   Welke afmetingen en welke stijl had je in gedachten?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Proficiat. Zoals Rho reeds aanhaalt, wel goed meten/weten hoe groot die Denon is en wat marge voorzien. Dan kom je er behoorlijk achter dat een meubel vinden niet van een leien dakje loopt.   Mijn meubel is ook op maat gemaakt en daar kan 'k flink wat in kwijt
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Koekatsjoe

Member
22 apr 2014
138
4
23
Ja ik ben aant kijken voor dat besta meubel van ikea (zien men andere topic) de deurtjes gaan daaruit en 1 legger. Normaal zou het moeten passen. Ben aan het twijfelen om het witte meubel te kopen. Dan koop ik de boksen wrs ook in het wit
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.732
420
98
Earth
Je kan in die besta de planken versteken he, ik heb ook schuifdeuren, en die gaan er nog net voor. Ter hoogte van de versterker heb ik wel de achterwand eruit, maar dat zie je niet.     En vooral, proficiat met de aankoop!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Koekatsjoe

Member
22 apr 2014
138
4
23
Thx,   En heb besteld maar nog niet betaald. Ben daarstraks eens naar een speciaalzaak geweest. Gezegd dat ik een denon x2000 op het oog had. Probleem is dat ze daar denken dat die versterker te licht gaat zijn voor deftige boekenplank speakers en zeker voor staande speakers.. Eerder de bedoeling voor kleinere speakers en een subwoofer.   Dus nu weet ik het al helemaal niet meer :p.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Thx,   En heb besteld maar nog niet betaald. Ben daarstraks eens naar een speciaalzaak geweest. Gezegd dat ik een denon x2000 op het oog had. Probleem is dat ze daar denken dat die versterker te licht gaat zijn voor deftige boekenplank speakers en zeker voor staande speakers.. Eerder de bedoeling voor kleinere speakers en een subwoofer.   Dus nu weet ik het al helemaal niet meer :p.
Wat een onzin. Niks van aantrekken. Die Denon zal het zeker wel trekken.
 
Laatst bewerkt door een moderator: