• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Advies 2.1 home cinema setje.

Koekatsjoe

Member
22 apr 2014
138
4
23
Yeah right ... gaat vooral niet opvallen
1f606.png
  ssssssht!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Heb je de versterker al uitgepakt? Hoe valt ie mee qua afwerking etc?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Het signaal loopt ongeveer aan 98% van de lichtsnelheid (wat 300.000km per seconde is).

Laat ons zeggen dat een paar metertjes verschil tussen de 2 niet echt relevant is op dat vlak
Mooi en inderdaad ook zeer juist die theoretische uitleg
1f609.png
  Het elektrische signaal gaat ca. 1 miljoen x sneller door een kabel dan dat het het geluid door de lucht gaat. De tijdsvertraging van een elektrisch signaal in een kilometer kabel komt overeen met die van een millimeter voor geluid in lucht.   Toch verkies ik uit persoonlijke redenen en uit optisch oogpunt voor een gelijke lengte van de kabels, al is het maar gewoon voor de interne en audiofiele gemoedsrust bij mezelf, net zoals zovelen een 4mm² kabels verkiezen ook al is het overkill
1f606.png
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Koekatsjoe

Member
22 apr 2014
138
4
23
Heb je de versterker al uitgepakt? Hoe valt ie mee qua afwerking etc?
Best groot.. Staat nog beneden. is hier een klein stort op men kamer. Geen tijd om hem nu al eens te testen.   Ben gisteren ook eens naar Ikea gegaan voor een Meubel. Dat besta meubel dat ik in een ander topic had gelinkt is vel te 'lomp' voor in mijn kamer... We zijn van plan om leggers te maken hier, tv omhoog te hangen en kabels achter de gyproc af te werken.   Een ander optie is zoiets: http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/40105340/   Iemand een idee waar ik zoiets simpel kan vinden? Maar waar de ruimte tussen de legger toch een 40cm is? En ruimte genoeg voor : decoder, ps4 en receiver?   Wrs is het binnenkort even pauze en zal ik vanalles deftig foto's maken en posten in je 'post je HT room' gedeelte.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Is iets zoals dit geen optie om je apparatuur in te zetten?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Koekatsjoe

Member
22 apr 2014
138
4
23
Indien ik geen deftig meubel vind denk ik om het af te werken in glas.. binnenkort eens een uittekenen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Koekatsjoe

Member
22 apr 2014
138
4
23
Om hier nog even op verder te gaan, heb ook helaas teveel dingen om handen om hier wat komen te posten...   Ik ben op zoek naar een degelijke, niet te dure subwoofer.   Deze voor bij op men x2000 en 2 boston A26 speakers.   Dient enkel voor een voller geluid, volume staat hier nooit echt hard... 2dehands is zelfs een optie
263a.png
  iemand tips?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.732
420
98
Earth
Een bk xxls200? Hoe groot is de ruimte?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Koekatsjoe

Member
22 apr 2014
138
4
23
Om hier nog even op verder te gaan, heb ook helaas teveel dingen om handen om hier wat komen te posten...   Ik ben op zoek naar een degelijke, niet te dure subwoofer.   Deze voor bij op men x2000 en 2 boston A26 speakers.   Dient enkel voor een voller geluid, volume staat hier nooit echt hard... 2dehands is zelfs een optie
263a.png
  iemand tips?  
Een bk xxls200? Hoe groot is de ruimte?
  Iets van een 4x8 meter
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.118
324
113
Voor zo'n ruimte zou ik iets zwaarder of gepoort pakken.
 
Laatst bewerkt door een moderator: