• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Himedia Q10 Pro Review

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Die heb ik. Volgens Simon van Futeko zou er eind deze maand een nieuwe zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Nu,al bij al ben ik wel tevreden van de Q10 pro. Ik vind wel dat het beeld en geluid iets beter is dan m'n 'ouwe' Dune D1.Moeilijk te vergelijken aangezien m'n Dune terug in z'n doos zit en binnenkort in verkoop gaat. Over de micro stutter en frame skips ben ik natuurlijk minder tevreden maar ze zullen wel afhankelijk zijn van de bron imo. - 8 afl van Stranger Things via Wrapper: zeer sporadisch stutter ,zodanig miniem dat als je toevallig met je ogen knippert dat je het waarschijnlijk gemist hebt. -6 afl van GOT via Wrapper waar ik (tot nu toe) niks van stutter heb gemerkt. -1 film via de Kodi -player waar ik zeer regelmatig Frame skips en stutter heb gezien. -Straks Super VS Bat via de wrapper bekijken,hopelijk geen probs
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

fred1946

Member
17 jul 2013
130
0
19
Hier is hij weer de happy ouwe zeur. Intussen druk bezig geweest voor mijn problemen op te lossen,en alles is gelukt. Weet nu hoe het een beetje werkt.en het loopt perfect. Ben nu erg aan het genieten van de Himedia Q10 Pro.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Jake zei:
Nu,al bij al ben ik wel tevreden van de Q10 pro. Ik vind wel dat het beeld en geluid iets beter is dan m'n 'ouwe' Dune D1.Moeilijk te vergelijken aangezien m'n Dune terug in z'n doos zit en binnenkort in verkoop gaat. Over de micro stutter en frame skips ben ik natuurlijk minder tevreden maar ze zullen wel afhankelijk zijn van de bron imo. - 8 afl van Stranger Things via Wrapper: zeer sporadisch stutter ,zodanig miniem dat als je toevallig met je ogen knippert dat je het waarschijnlijk gemist hebt. -6 afl van GOT via Wrapper waar ik (tot nu toe) niks van stutter heb gemerkt. -1 film via de Kodi -player waar ik zeer regelmatig Frame skips en stutter heb gezien. -Straks Super VS Bat via de wrapper bekijken,hopelijk geen probs
263a.png
waarom bekijk je die ene die probs geeft via kodiplayer en niet de wrapper?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Omdat ik ondervonden had ,dat als je subs wil dl (voor die film had ik geen subs) dat het enkel via de Kodi player ging en niet met de wrapper. Dus had ik de film bekeken via de Kodi player.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
klopt, had ik ook aangegeven, dat addons die in de kodi native player verwerkt zitten, niet gaan

je kan die ook anders laten automatisch downloaden voor alles is een oplossing
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
En ga je dat groot geheim onthullen of moeten we het zelf ergens anders zoeken ?
1f62b.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
? Zoveel manieren. Wil je dat wel
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
goed nieuws

When the framerate mismatch problem is fixed (which it will be in next firmware - a working private beta exists) then there will be no question which is better
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
firmware 1.0.7 milestone Version is out in china Google translate:


Change log: 1. optimize the local video output resolution. 2. optimize local video playback subtitle time adjustment function, extended to 10s 3. optimize local video playback subtitle color, support grey subtitles 4. support local video playback 3D subtitles function 5. support local video playback subtitles download 6. support local video playback front display shows the playback time function 7. updated input methods, solve the problem of some constant pop-up input dialog box 8. solve the problem of PowercControl stopped running under certain conditions 9. optimize the flow and stability of the system




subtitle download? ben beniuewd
 
Laatst bewerkt door een moderator:

mike

New Member
14 aug 2016
10
0
4
je kan op een makkelijke manier subtitles downloaden . Je zet je film op via de kodi player je zoekt je ondertiteling , normaal gezien worden je ondertiteling nu gedownload en bij je film gezet . Nu zet je de film op via de wrapper en kijk ik eens wie daar is je ondertiteling
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
mike zei:
je kan op een makkelijke manier subtitles downloaden . Je zet je film op via de kodi player je zoekt je ondertiteling , normaal gezien worden je ondertiteling nu gedownload en bij je film gezet . Nu zet je de film op via de wrapper en kijk ik eens wie daar is je ondertiteling
Bedankt voor de tip. Simpel maar zeer efficient !
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Das idd een manier. 1 vd zovele. Met nieuwe firmware kan dit ook via de wrapper... Normaal gezien
 
Laatst bewerkt door een moderator:

mike

New Member
14 aug 2016
10
0
4
Skank ben je na zo een firmware update je kodi instellingen kwijt of blijft alles erop staan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
kwijt dus best even je instellingen exporteren en dan terug importeren
 
Laatst bewerkt door een moderator:

mike

New Member
14 aug 2016
10
0
4
ok da is goed om te weten , kan ik dit het beste met de back-up addon doen of iets anders om alles te behouden .
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Yes! Microstutter fixed en subtitle download! Woot! Best mediaplayer ever!
 
Laatst bewerkt door een moderator: