Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
3(HD) tot 7 GB(UHD)Squeek zei:Wat ik zou willen weten is hoe ver ik geraak met mijn 100gig download limiet bij telenet?! Hoeveel films kan ik daar mee kijken bij netflix?
Vanavond start ik een netflix account. Ik snap dat je geluid belangrijk vindt Stijn maar ik zie netflix meer als een huurservice voor de films die ik wil zien maar niet kopen dan vind ik een dd+ geluidsspoor meer dan voldoende.
Daar moet je nu toch écht niet mee inzitten? Maak gewoon een account, koppel uw cc, schort de account op en je kan 30 dagen kijken. Ik heb het zo gedaan destijds in de states en ga mij direct opnieuw subscriben. Je wordt echt niets aangerekend als je opzegt ofzo en voor fraude ben je door BCC gedekt. en geef anders een Paypall acount op. Have faith! (En probeer het gewoon even)Skank zei:ouch je moet je creditcard gegevens geven? En je moet het opzeggen, anders loopt het door? Ik braak van die dingen, idem voor google's spotify concurrent, daarom dat ik ook dat niet getest heb
We gaan wel weten wat doen morgen.luckske zei:Klopt helemaal, met het DD+ geluid is echt niets mis! Voor degene die interesse hebben wil ik graag wel eens een vergelijk doen: DVD/Blu Ray vs Netflix. Natuurlijk is dat gedeeltelijk appelen met peren vergelijken (immers 25-50gb voor een Bluray en 4,7 tot 9gb voor een DVD vs +-4-5gb Netflix), maar je zou toch verwondert staan. Morgen komt Rho voor een M&G en kunnen we dit eventueel wel eens testen (?)
De goedkoopste oplossing (stand-alone) is een Chromecast - deze doet 1080p en DD+
Jammer dat je niet kan zien welke subs/audio het heeftStefaanD zei:
Ik braak daar ook vanSqueek zei:Rotavond.had me echt voorgenomen netflix weekendje te hebben.gans het weekend thuis, niks gepland. Kan ik men account ni activeren omdat ik geen krediet kaart heb. Ook als ik mijn paypal account aanduidt vragen ze nog om een credit card toe te voegen. Dit suckt echt!!
Je bedoelt dat Paypal een CC nodig heeft ? Dacht dat dit in België ondertussen veranderd was, weet zeker dat je in andere landen gewoon een bankrekening aan je Paypal account kan hangen. Jaren geleden was dit in België niet zo, dacht dat dit ondertussen wel mogelijk was.Squeek zei:Rotavond.had me echt voorgenomen netflix weekendje te hebben.gans het weekend thuis, niks gepland. Kan ik men account ni activeren omdat ik geen krediet kaart heb. Ook als ik mijn paypal account aanduidt vragen ze nog om een credit card toe te voegen. Dit suckt echt!!