• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke serie volg je momenteel?

The wire.. Zit nu aan s1e10. Begrijp nog altijd niet waarom dat bij zoveel lijstjes op #1 staat van beste series...

Sent from my iPad using Tapatalk

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb die klik bij the wire ook nooit gehad. Mijn beoer is er zot van en nog enkele kenissen. Ik vind het ok maar vond the shield dan weer een pak beter.

Shield heb ik wel deels gezien. Eerste 2-3 seizoenen. Dat is idd wel goed
263a.png

Zit aan ep 6 en snap de heisa niet, vind het eigenlijk echt tegenvallen. Vooral die hoodrolspeler is erg slechte acteur vind ik.

kben ook gestopt met blacklist, kvond de hoofdrolspeler idd ook niet zo sterk acterend
263a.png
  arrow volgk momenteel ook ( iemand had me dat aangeraden hier op dit forum? ) zeker goed, maar je moet de eerste 2-3 epis doorkomen en dan begint het echt wel een mooi verhaal te worden, acterend ook niet altijd super maarja toch leuk op een saaie avond
263a.png

True Detective is echt vet :wub:   Ik moet toegeven dat ik na de eerste aflevering niet goed wist wat ik er moest van maken, maar ondertussen vind ik het echt super. Alles klopt gewoon, de acteurs, de muziek, het verhaal ... alles.

Eerste 2 afleveringen gezien van Blacklist ,t'valt een beetje wat tegen ...

Halloooooooo zeg   Iemand die laatste aflevering gezien van True Detective ( aflevering 4 )... WAUW!

Ik denk dat ik alvast de bluray box van de serie op mijn verlanglijstje ga zetten.

The blacklist stopgezet na 4 afleveringen. .. Dan begonnen aan Helix maar deze ook stopgezet na 4 afleveringen. ... Pilot gezien van the bridge, tziet er goed uit.

The Bridge uitgekeken : 8/10 Dan The Pillars of the Earth : 6.5/10 House Of Cards S02 :7/10   Gisteren eindelijk begonnen aan True Detective ,nog maar 2 afleveringen gezien maar ; Wow dit is ZEER goed tot nu toe. Lang geleden dat we beiden zo van een serie aan het genieten zijn ,hopelijk vanavond verder kunnen kijken . Dit is een topper !

Heb het al van velen gehoord. Wij starten er ook spoedig mee (true detective)

Gisteren pilot van Black Sails gezien, niet veel soeps
2639.png
Ik had er veel meer van verwacht . Precies zo'n dertien in een dozijn serietje van VT4.... Verbeterd dit ?

Banshee </strong>season 2 laatste 2 afleveringen waren 'beire'   Eens nieuwe serie Crisis en Believe begonnen maar kan er nog niet veel van maken... Ook begonnen aan <strong>From Dusk Till Dawn The Series  
35791.jpg
FROM-DUSK-TILL-DAWN.jpg
believe-s1-keyart-xl.jpg

Ik volg s3 v spartacus... Afl 5 nu...

Zitin de mood

Gisteren 300 deel 2 en deze morgen 300 deel 1 gezien
1f609.png

Back
Bovenaan