• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke serie volg je momenteel?

S2 uitgezien!

Wat een beire reeks! Krijg er niet genoeg van! Gewoonweg super!

Laatst bewerkt door een moderator:
Dexter helemaal uitgekeken. 2 laatste seizoenen waren inderdaad ondermaats zoals ik hier eerder gelezen heb.

Gisteren 2 afl van S3 van homeland gezien, en vond ze minder :-/ Hopelijk betert het terug !

Dexter helemaal uitgekeken. 2 laatste seizoenen waren inderdaad ondermaats zoals ik hier eerder gelezen heb.

Laatste seizoen was lachwekkend slecht en heeft heel de serie om zeep geholpen. Na s4 hadden ze moeten stoppen.

The Blacklist : gewoon goed, en dat maske ziet er bovendien goed uit
1f609.png

Homeland S3 E3 gisteren gezien. Tot nu toe vind ik S3 toch merkelijk stukken van een lager niveau als de rest, hopelijk betert het nog ! Vrees dat ik anders ga afhaken.

Binnekort nieuw seizoen game of thrones habba habba

The Blacklist : gewoon goed, en dat maske ziet er bovendien goed uit
1f609.png
  Vandaag de pilot bekeken gehad, was verkocht! Deze nacht komen de overige episodes binnen
1f606.png

Gisteren einde homeland s3

Vond het laatste halfuur maar zwak..

Ik verwwachtte nog een knaller naar s4 toe zoals bij einde s2 but no...

We zijn hier aan het laatste seizoen van Fringe bezig. Er wordt meestal nogal negatief over gedaan, maar ik vind het best meevallen. Over seizoen 3 wordt meestal in superlatieven gesproken, maar ik heb me tijdens het kijken mateloos geërgerd aan het overmatig Deepak Chopra gehalte (esoterisch gezwets i.p.v. pseudowetenschap) en het religieus geneuzel. Wat dat Deepak Chopra gehalte betreft ... OK, het gaat over wetenschappelijke ideeën die zeker en vast nog niet bewezen zijn of waarover wel al wat geweten is en men duidelijk weet dat het eigenlijk niet kan (maar het zijn interessante gedachtegangen). Deepak gaat gewoon te ver en verkondigt klinkklare onzin. En ze hebben dat soortgelijke ideeën nogal overvloedig in de serie geïntegreerd. Ik ergerde meer rot aan in seizoen 3. In andere seizoenen doen ze het veel minder. Daar komt ook een hoop onmogelijke wetenschap in voor, maar de ideeën die gebruikt worden zijn veel interessanter. Ze komen uit een andere richting. In seizoen 4 en zeker in 5 gaat men meer de verhaalrichting uit. Meer een beetje uitwerken van karakters (budgettair noodzakelijk) en minder "fringe science". Da's misschien wel jammer maar minder ergerlijk dat Deepak BS. En ze doen het opeen manier die ik wel kan smaken. De delen van seizoen 3 waar ze niet te religieus aan het zwetsen zijn of mijlenver van de "rand-wetenschap" afdwalen zijn dan weer wel erg goed. Maar dat maakt het seizoen niet echt goed.

Deze week begonnen aan de serie 'Suits'. Zeer vermakelijk om naar te kijken. Nu al uitkijken naar het 2e seizoen.
263a.png

Beide te overdreven Amerikaans patriottisme, naar mijn zin.

Deze week begonnen aan de serie 'Suits'.

Zeer vermakelijk om naar te kijken. Nu al uitkijken naar het 2e seizoen.
263a.png

Zit ook in s2 maar even on hold, vind het even teveel van hetzelfde.

Momenteel zijn we bezig met 2 series : Treme S04 en Homeland S03. Bij Treme s04 zijn er maar 5 episodes ,al 3 van gezien .Vanavond de laatste 2
263a.png
Homeland zijn we in de helft ,mag wel een beetje beginnen voorruitgaan want de eerste 6 afleveringen zijn maar magertjes imo...

Ja homeland s3 deel dezelfde mening, traag int begin, opt einde iets beter maar zeker niet zelfde niveau als s1 en s2

Back
Bovenaan