• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke serie volg je momenteel?

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Breaking bad, kan echt ni wachten op de laatste ep!


Dexter net s8 uitgekeken, echt debiel geworden.


Sons of anarchy , tot ep 3 gekeken al en beloofd weer mooi seizoen te worden.


Suits, net s1 volledig gezien. Had er toch meer van verwacht, het is niet slecht maar nu ook niet echt goed. Zou s1 een 6,5/10 raten.

Hopelijk is s2 al wat beter.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Ik kijk eigenlijk niks meer rechtstreeks op TV maar ik koop gewoon de series op BD en kijk wanneer ik tijd/zin heb. Waar ik (en mijn vriendin) de seizoenen van op BD aankopen: - GoT - Dexter - True Blood - Fringe - The Walking Dead   Ik heb er nog wel meer maar die hebben we ofwel al helemaal gezien of zijn we nog niet aan begonnen. Ik ben van plan om Breaking Bad ook aan te schaffen. Misschien dat ik ook aan Hell on Wheels ga beginnen. Ik krijg mijn tijd dus wel om gedurende de koude winteravonden.
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Ik volg zelfde series. Breaking bad, love it
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
The shield begonnen, erg goed tot nu!


Straks finale breaking bad zien! Let's go breaking bad!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Puttermansz

Member
5 mei 2013
721
0
21
gisteren eindelijk begonnen aan 2e helft s05 van Breaking Bad!
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Aha, het is dus alweer duidelijk waarmee ik mijn stapel BD's kan gaan aanvullen: Breaking Bad
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Bah, het serie seizoen is weer begonnen, ik kijk momenteel naar:   -Arrow -Brooklyn Nine Nine : nieuw komische politie reeks -Hell on Wheels -Hostages -Ironside : de nieuwe -Marvels' Agents of S.H.I.E.L.D -Person Of Interest -Sleepy Hollow -Sons Of Anarchy -Strike Back -Supernatural -The Blacklist -The Michael J Fox Show -The Tomorrow People -The Walking Dead -Witches of East End   Moet nog beginnen aan : Once Upon A Time In Wonderland en American Horror Story , The Tunnel moet ik ook nog checken(BBC)   Hoop dak tijd genoeg heb!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

PreDaToR

Active Member
19 feb 2013
215
50
36
hehe ik volg ook veel van die series, ben wel al gestopt met agents of shield, beetje te kinderachtig naar men goesting
 
Laatst bewerkt door een moderator:

PreDaToR

Active Member
19 feb 2013
215
50
36
blacklist, tomorrow ppl en sleepy hollow zijn tot nu toe wel mooie nieuwe series om volgen, strike back ga ik deze avond de eerste van zien
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Ik volg zelfde series. Breaking bad, love it
Ik heb net het eerste seizoen besteld. Ik ben benieuwd hoe het gaat meevallen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

PreDaToR

Active Member
19 feb 2013
215
50
36
strike back gisteren eerste 2 epi's gezien, ziet er goed uit! speelt rick van walking dead ook bij mee, nice!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Puttermansz

Member
5 mei 2013
721
0
21
bezig met Dexter S07 en s08.   Game of Thrones ligt ondertussen ook al klaar!
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Homeland S1 uit
263a.png
Zalige serie ! Laatste aflevering was super! Volgens mij ook langer dan de rest?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

PreDaToR

Active Member
19 feb 2013
215
50
36
owla zeker een superserie stijn! homeland is men favo serie op dit moment
263a.png
verveelt nooit echt en g e w e l d i g e acteurs... kzeg het heel vaak tgn het vrouwtje, ffs die acteerd goed, over verschillende personages
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Mijn broer heeft me die ook al enkele malen aanbevolen. We zullen ons verlanglijstje misschien toch eens moeten aanvullen ... of effe langs gaan en wat bluray boxen uitwisselen.
263a.png
  Is er ook iemand die de boeken van A Song of Ice and Fire/Het Lied Van Ijs En Vuur (GoT) leest? Ik zit momenteel aan boek 5 deel 1.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Heb homeland oo is gestart maar ergens ep8 dacht ik gestopt. Misschien toch maar eens herbekijken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Homeland is echt de max.. Straks verder kijken
 
Laatst bewerkt door een moderator: