• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke serie volg je momenteel?

De boeken ook gelezen? Ik ben aan het eerste deel van boek 5 bezig. Deel 2 ligt al klaar. Op de volgende delen is het blijkbaar nog even wachten... als ze er al ooit komen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Helix: dit ga ik zeker blijven volgen.

Gisteren het laatste deel uit de DVD-box "Van Vlees en Bloed" gezien, het blijft toch nog steeds lachen met deze zeer luchtige Vlaamse reeks
263a.png

VVEB-adv4-406.jpg

Banchee en Justified ook weer begonnen!

Ook begonnen met nieuwe serie'True Detective' van HBO met Woody Harrelson en Matthew McConaughey  
true-detective-hbo.jpg

Benieuwd naar de nieuwe serie 'Black Sails' </strong>van start op 25 jan.2014 oa. geproduced door Michael Bay (Transformers)  
[color=rgb(0,0,0);font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-size:13px]Set upas a twenty-year prequel to Robert Louis Stevenson’s classic book Treasure Island, [/color]<strong>Black Sails
[color=rgb(0,0,0);font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-size:13px] will follow the adventures of cutthroat corsair Captain Flint and his crew of brutal buccaneers, whose plundering ways have led them to the brink of extinction. Flint’s fight for survival forces him to seek sanctuary on the debauched pirate paradise New Providence Island, a place defined by both its enlightened ideals and stunning brutality. On the journey, Flint will take on a young, fast-talking addition to his crew— one, John Silver.[/color]  
<woltlab-metacode data-name="media" data-attributes="W10=">http://www.youtube.com/watch?v=7FPRzH7Nrg4</woltlab-metacode>
Starz-Black-Sails-Coming-January.jpg

Euh, 25 januari??? Ik heb gisteren E01 gedownload
1f609.png

Ben sinds dit weekend beginnen kijken naar Band Of Brothers. Had deze nog niet gezien.

Abolsuut, daarnaast ook the pacific, hoewel ik persoonlijk hem iets minder vind, maar daarom toch nog goed !!!!!!

Prachtig idd. Zit nu aan de 4de aflevering. Audiovisueel ook zeer goed weergebracht.

Die interviews vooraf alleen al zijn superieur.

1f604.png
Yep ,en na de laatste aflevering ,het laatste interview met Winters zelf....

Ik ben ook dankzij jullie, True Detective aan het volgen.. Ik ga zo de 2de aflevering opzetten, het heeft iets duister, geheimzinnig... En 2 topacteurs! Aanrader!

Net de laatste aflevering bekeken van Band Of Brothers. Het is toch een aangrijpende serie, amai. Zeker de laatste afleveringen :mellow:

Een tikje eronder, maar vergelijkbaar ja! Is v dezelfde makers! Maar in the pacific setting! Must see!

Back
Bovenaan