• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Himedia Q10 Pro Review

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
fred1946 zei:
Jake heb het voor elkaar het netwerk,Windowsverkenner ziet nu me Himedia. Heb al gezocht voor een uit gebreide handleiding op Google,zelfs niet in engels te vinden. Bij de mede8er is er Nl forum voor hulp,zal fijn zijn als dat ook voor de himedia zal komen,of zo iets. Ieder merk is toch anders qua systeem,ook al heb je ervaring. Zo langzamerhand komen we verder,het is wat jij zei mee spelen.
Dat ermee spelen heb ik eigenlijk geen problemen mee.Het toestel leren kennen ,ermee leren werken is wel leuk .Wat ik minder plezant vind is zoals in mijn geval dat je een nieuwe HDD erin steekt en dat het dan niet werkt .Ik bedoel je kan je HDD er maar insteken en aansluiten ,meer is er niet aan normaal gezien. Is het een bug ,of een defect aan het toestel ? Wie weet. Nog een geluk dat ik m'n trouwe Dune nog niet heb verkocht.
1f604.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

fred1946

Member
17 jul 2013
130
0
19
Jake heb je al contact op genomen waar je het kocht heb. Heb je al geprobeerd de stroom er op en af te halen kijken wat het dan doet. Even een vraag voor andere:kan je met foto's een slideshow doen.moet nu steeds de knop in drukken voor de volgende foto,en hoe zet je de muziek helemaal uit,kan nu alleen op pauze zetten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
fred1946 zei:
Jake heb je al contact op genomen waar je het kocht heb. Heb je al geprobeerd de stroom er op en af te halen kijken wat het dan doet.
Ik heb al enkele keren de stroom eraf gehaald maar geen oplossing.Ondertussen is de himedia weer mooi in z'n doosje
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Wauw snelle opgevers. Ik zou het direct terugsturen.. Tis brol. Ff kijken of je een mede8er kan terugscoren?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

fred1946

Member
17 jul 2013
130
0
19
SKank niet zo arrogant en bij de hand doen is niet leuk en beleefd. Dat jij zo slim bent hoef je een ander niet te kleineren. Had ik trouwens niet verwacht van jou zo een reactie,dacht dat jij wat meer behulpzamer was. En goed lezen,ga me mede8er niet terug kopen,Jake heb de Himedia in de doos gedaan. Ik ga het zeker niet op geven,ben al wat meer te weten gekomen van middag door uit te proberen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Ik heb die terug in de doos gestoken omdat ik geen zin/tijd heb om me er nog verder mee te spelen. Zal wel voor later deze week zijn...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

fred1946

Member
17 jul 2013
130
0
19
Kan iemand mij vertellen hoe ik de audio stopzet,kan nu alleen op pauze zetten. Alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Ondertussen ben ik ook wat verder ,m'n HDD zie ik nu wel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

fred1946

Member
17 jul 2013
130
0
19
Toppie Jake
1f44d.png
Wat was het probleem. Had van morgen nog gebeld voor jou probleem,maar had ook geen idee. Wacht verder af of hoe gaat. Laat me ff wat weten kunnen we miss elkaar helpen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

fred1946

Member
17 jul 2013
130
0
19
Hoe kan ik mij films covers zien. Hoe zet ik de mp3 speler uit,staat nu alleen op pauze. Hoe haal ik alle apps weg,doe er niets mee,wil alleen een goed beeld en geluid hebben via de wrapper dat schijnt het beste te zijn voor beeld en geluid. Als ik wrapper start krijg ik alleen de install en unstall te zien,hoe werkt dat om het actief temaken. Ben en week bezig geweest krijg het niet voor elkaar. Pracht van een player maar voor een leek erg moeilijk. Alvast vriendelijk bedankt voor je antwoord. MVG Fred
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
fred,

IS het gelukt om de wrapper te installeren ja -> start kodi op nee -> installeer wrapper zoals eerder gezegd

Voor de rest enkel kodi gebruiken !

In kodi pointen naar je share en de rest gebeurd automatisch
 
Laatst bewerkt door een moderator:

fred1946

Member
17 jul 2013
130
0
19
SKanK Dacht het wel.heb gedaan wat jij zei. Ga even verder uit proberen. Krijg weer de moed er in,en plezier.
1f44d.png
Krijg je he leeftijd geen geduld
1f62d.png
,maar door jou te luisteren en advies gaat het goed. Nogmaals mijn hartelijke dank.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Niks surprising
1f609.png
Ik ken de reviewer... Lol
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Toestel wordt toch wel serieus met de grond gelijk gemaakt door verschillende gebruikers op ht forum zag ik.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Misschien een domme vraag ,maar wat doet zo'n 'wrapper' eigenlijk ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Jake zei:
Misschien een domme vraag ,maar wat doet zo'n 'wrapper' eigenlijk ?
domme vragen bestaan niet. De wrapper zorgt er gewoon voor dat kodi de interne speler gebruikt van himedia ipv de speler van kodi zelf Daarom bv dat shield geen 3d doet, hij gebruikt kodis interne spelet en die doet geen 3d onder android
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
djaxx zei:
Toestel wordt toch wel serieus met de grond gelijk gemaakt door verschillende gebruikers op ht forum zag ik.
ja en ik erger er mij dan ook serieus aan. Compleet onterecht de grond inboren, dingen zeggen die niet werken en absoluut geen waar zijn. Ik steek er geen energie meer in. Bepaalde mensen hebben al vooroordelen voor ze hem kopen... En willen niet de kleinste moeite doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator: